maandag 28 september 2009

Braampjes!

De braampjes van Schatten van de natuur heb ik een tijdje geleden gemaakt, ze staan hier nog steeds te pronken op de hortensiakrans.
Het zijn hele leuke pakketjes om te maken, met grappige namen!





Yv onrijp heb ik het eerst gemaakt, daarbij moest je natvilten met merinowol en ze heeft een rokje van groene zijde.








An net niet is helemaal zelfgevilt, ik vind dat erg leuk om te doen, dacht altijd dat dat heel moeilijk was maar het is heel goed te doen!
Ik heb haar vlechtjes vervangen voor krullen, die heb ik zelf niet en ben er zo weg van ;-)!







Gr eetbaar is zonder zelf vilten voor de dames onder ons die niet willen kliederen met water en zeep.
Ik heb haar jasje, mutsje en de blaadjes wel zelfgevilt, ik had nog groene wol over van de andere twee pakketjes.




Het zijn hele mooie pakketten met meer dan genoeg materiaal, dat vind ik zelf erg fijn, niets vervelender dan als je iets te kort komt!




Vandaag schijnt hier de zon en ga ik eens heerlijk aan de slag met emmer en zeem, de ramen roepen me!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

10 opmerkingen:

Gera zei

Hoi Corina,

Wat zijn ze toch ontzettend mooi!! En helemaal geweldig met die hortensia's erbij!
groetjes, Gera

Corina zei

Hoi Gera,
Dank je wel, vind je het goed als ik jou link er ook bij zet?
Groetjes, Corina

Ida zei

Prachitg kunstwerk; mijn complimetnen voor dit mooie geheel.

Corina zei

Hoi Ida, Dank je wel!
Groetjes, Corina

Barbara zei

Hai Corina,
Ze zijn heel mooi, je braampjes, en ze staan zo mooi bij de hortensia en de kaars. En wat knap dat je zoveel zelf gevilt hebt!
Groetjes, Barbara

Corina zei

Hoi Barbara, dank je wel!
Ik vind het erg leuk om zelf te vilten!
Groetjes Corina

Jannie zei

Hallo Corina,
Wat ziet dat er schitterend uit!
Groetjes Jannie

Jannie zei

Hallo Corina,
Wat ziet dat er schitterend uit!
Groetjes Jannie

Gera zei

Hoi Corina,
Leuk dat je mij wilt linken!! Is het goed dat ik jou ook link?
groetjes, Gera

Corina zei

Hopi Gera, ja leuk dat je mij ook wilt linken!
Groetjes Corina