woensdag 30 september 2009

Elfen bankje





Het elfen bankje van Ans Sankuijl is af.Ik heb haar verkleind naar 70% omdat ze dan mooier bij de andere popjes van de herfsttafel past. Ik heb het lijfje wel op mijn ' eigen' manier gedaan, i.p.v. een hoofdje uit dubbel boventricot met aansluitend haar lijfje.
Ik vind dat prettiger werken, het maakt voor het eindresultaat niet uit.
Het is een leuk patroon om te maken, schitterend sprookjesvilt en duidelijke beschijving, ik heb kraaltjes op haar rok en bloempjes gedaan i.p.v. een knoopjessteek.
De foto's kon ik net tussen de buien door maken, binnen met de flits kleurde het vilt zo flets echt zonde want het zijn juist van die mooie warme kleuren.

Vadaag ga ik een begin maken van de pompoemkoets van Septemberspring, ik ben heel benieuwd hoe hij gaat worden, ik hem hem nog niet in het "echt" gezien!




Fijne dag!
Groetjes,
Corina


4 opmerkingen:

Rianne Ekkelenkamp zei

Hallo Corina.Jij hebt ook leuke dingen op je web staan. Het dienblaadje bovenaan geeft al echt een herfst gevoel. Groetjes Rianne.

Barbara zei

Hai Corina, deze vind ik ook heel mooi, met die zachte kleuren en je zet haar zo mooi op de foto! Complimenten!
Groetjes, Barbara

Corina zei

Dank jullie wel!
Groetjes Corina

cobyvanderwenden@kliksafe.nl zei

Hallo Corina,
Ik zit met je moeder het vele moois te bekijken.
Prachtig- heel mooi.
Dat van je dochter is ook prachtig.
gr. je moeder en Coby