zaterdag 26 september 2009

Elfenbankpaartje


Vandaag schijnt hier het zonnetje voorzichtig door de wolken, het beloofd in ieder geval een droge dag te worden.
We hebben nog geen vaste plannen vandaag, we zien wel wat we gaan doen, eigenlijk wel lekker een keer geen afspraken.


Ik heb foto's geplaatst van het elfenbankpaartje, dit is een patroon van Ellen Soares.
Deze popjes zitten/staan op de Stronk van Septemberspring bij de elfenbankjes.
Het is een erg leuk patroon om te maken al moet je erg veel elfenbankjes knippen voor het hesje en de broek.

Ik ben dol op de " oude" patronen van Ellen en heb er al meerdere gemaakt. Ze zijn zo mooi gedetailleerd.


Vanmiddag hoop ik verder te gaan met Tof peertje, als ze af is laat ik morgen de foto's zien!
Fijne Dag!
Groetjes,
Corina


6 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Wat leuk dat je ook een log hebt!

De poppetjes zijn prachtig, ze passen echt goed bij de stronk, ook erg mooi gefotograveert!

Corina zei

Dank je wel Maris, ik heb je al gelinkt ;-)!
Groetjes Corina

Barbara zei

Hai Corina, zoals je ziet ben ik even op jouw weblog geweest, ziet er mooi uit! Je stronk is prachtig en inderdaad ... mooie foto's! Ik kom zeker weer eens langs! Zal ik je op mijn weblog onder mijn links zetten?
Groetjes, Barbara

corina zei

Hoi Barbara, Ja wat leuk dat is goed!
Ik was vanmorgen al bij jou op " bezoek " geweest!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hoi corina,
Ik ga je volgen hoor want je maakt van die mooie popjes en je decoreert ze zo prachtig.
groetjes Karin

Esther zei

Het is smullen om te zien hoe je alles zo prachtig decoreert!