dinsdag 29 september 2009

Pompoen étagère










Deze pompoenétagère oftewel
laagjestafel volgens oudste zoonlief, heb ik ook een tijdje geleden gemaakt. Het zijn twee verschillende pakketjes, de pompoenslinger en de pompoenpoetsertjes van Pop en plank. Dit zijn ook zelfvilt pakketten, ik heb er nog wat extra pompoenen en een slinger bij gemaakt zodat het wat gezelliger en voller staat in de étagère.De stengel van de slinger moest je eigenlijk ook zelf vilten maar ik heb gekozen voor een stuk ijzerdraad en die omwikkeld met viltwol, werkt ook (en een stuk sneller) ;-)!

Vandaag ga ik vilt halen voor de pompoenkoets, ik wilde eigenlijk wachten omdat ik het op de handwerkbeurs in Ahoy wilde halen maar ik vind hem toch zo leuk, heb het patroon gisteren uitgebreid gelezen en ben er klaar voor!
Ik denk dat ik zowiezo niet met lege handen thuis zal komen van de beurs......!
Ik heb het elfen bankje van Ans Sandkuijl af, morgen maak ik een foto want manlief heeft de camera mee vandaag!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina


5 opmerkingen:

Carola zei

Hoi Corina, leuk dat je ook een weblog hebt! Leuk om te doen hè? Wat leuk om hier al je craties te bekijken, ik hoop dat er nog vele volgen! Groetjes,
Carola

Gera zei

ben helemaal verliefd! Prachtig!!

groetjes, Gera

Corina zei

Hoi Gera, Dank je wel!
Groetjes Corina

gea zei

hoi
leuk dat je mijn weblog gevonden hebt
maar wat een ontzettend leuke ''laagjestafel''
heb je geweldig
ik heb ok nog zo'n etagere:))
bedankt voot het idee :)

Barbara zei

Hai Corina, wat ziet dat er mooi uit, die etagere! Echt een heel mooi plaatje.
Groetjes, Barbara