zondag 27 september 2009

Tof peertje

Vanmiddag een foto heerlijk buiten in het zonnetje van Tof peertje kunnen maken!




Dit schattige peertje is van Schatten van de natuur!




Ik vond haar erg leuk om te maken, er zit bergschapenwol in het pakket, dit is anders vilten dan met merinowol. Berschapenwol kun je een beetje uit elkaar trekken tot een lap, gaten vul je op met een plukje wol en in dit geval met de roestbruine merinowol.


Merinowol leg je dakpansgewijs, en dat heb ik nu onder de knie, ik was dus erg benieuwd of dit me ook zou lukken!
Leuk om te doen en zo zie je maar weer,
gewoon doen i.p.v. te denken kan ik dit wel?



Groetjes,
Corina


8 opmerkingen:

Chantal zei

Ze is erg leuk geworden en vind het leuk om op deze manier een stukje van het proces te zien :-).

Fijne dag nog Corina,
groetjes, Chantal

-::Maris::- zei

Ze is erg mooi geworden, leuke herfstkleurtjes en het jasje is erg mooi geworden!

Heleen zei

Mooi geworden, ook mooi gevilt!
Heleen

Diane zei

Hoi Corina.

Via de weblog van Gera kwam ik bij jou terecht, Wat leuk dat je ook een weblog bent begonnen. En het ziet er gelijk al zo gezellig uit. Vind je het goed dat ik je bij mijn links zet, dan kom ik regelmatig bij je kijken.

Groetjes Diane

Corina zei

Hoi Diana, Ja natuurlijk wat leuk, is het goed als ik jou er ook bij zet?
Groetjes Corina

Barbara zei

Hai Corina,
Ook deze vind ik heel mooi. Je popjes zien er echt heel mooi uit, hoor! Ik blijf je zeker volgen!
Groetjes, Barbara

Esther zei

Hoi Corina,

Prachtig geworden hoor! Jouw popjes hebben altijd zo'n lief gezichtje. Ik heb me wel eens laten vertellen dat je onbewust de popjes maakt zoals je er zelf uit ziet. Kun je geen foto van jezelf op je blog zetten, want nu wil ik wel een checken of deze bewering klopt, hahahaha.

Gr. Esther

Claudia zei

Wat een schat van een popje en een hele mooie site. Heel veel inspiratie kan je hier opdoen. Veel plezier met maken van nieuwe popjes en het maken van deze site. Kom zeker veel vaker kijken

gr Claudia