zaterdag 17 oktober 2009

Handwerkbeurs Ahoy!

Vandaag zijn Allysa en ik heerlijk naar de handwerkbeurs in Ahoy geweest.

Het was heel erg leuk en sfeervol, alle ateliers even langs gelopen en bij allemaal wat gekocht, je moet het toch een beetje verdelen ;-)!
De kramen of hoe zeg je zoiets zagen er allemaal schitterend uit, zo leuk om alle creaties van verschillende ateliers bij elkaar te zien gemaakt tot een geheel! Natuurlijk hier en daar gezellig bijgekletst, mooie quilts bekeken en stichery's, prachtig om te zien maar ik hou het bij vilt....!


Allysa heeft bij Atelier de klaproos een workshop gevolgd: droogvilten, op de foto's zien jullie het resultaat, ze is er erg trots op. We hebben naaldvilt meegenomen zodat ze thuis in de herfstvakantie nog meer schilderijtjes kan maken.
Ze is nu alvast begonnen, zo leuk vind ze het!



Fijn weekend!
Groetjes,
Corina






Nog even de foto van Allysa haar nieuwe creatie erbij geplaatst ;-)!

11 opmerkingen:

gea zei

o wat leuk!!
ik heb het ook al eens geprobeert maar het lukte maar niks

Anoniem zei

Oke Corina, ik ben niet zo van reageren op weblogs maar deze van jouw is wel erg mooi. Fijn dat jullie zo 'n leuke dag hebben gehad. Nu lekker aan de gang met de nieuwe spulletjes!
Groetjes, Marly

Corina zei

@ Gea, Allysa is nu helemaal om en wil het liefst morgen erg vroeg opstaan.....!
@ Marly wat leuk dat je een berichtje achter laat! Dank je wel voor je complimenten!
Groetjes Corina

Rianne zei

Hallo Corina.Leuk dat je dochter ook de smaak te pakken heeft en je vind het natuurlijk leuk dat ze ook creatief bezig is met dezelfde hobby als jij. Het schilderijtje is erg mooi geworden.
Groetjes Rianne.

Corina zei

Hoi Rianne, Ik vind het inderdaad erg leuk dat ze zo enthousiast is. Ze vind werken met vilt erg leuk en heeft pas nog haar naamslinger gemaakt en de love and peace hanger van Pipilotta!
Groetjes Corina

Barbara zei

Hai Corina, nou, zo te zien heeft jouw dochter de creativiteit van haar moeder geerfd, want ze maakt al hele mooie dingen, hoor! Leuk, he, als ze zo enthousiast zijn? Jasper van mij heeft vandaag het uiltje van het Magical Forest zitten naaien. Die is ook helemaal enthousiast. Ik denk dat hij dit naaldvilten ook erg leuk zal vinden! Groetjes, Barbara

jeanet zei

Hoi Corina, Wat heb jij een knappe dochter. En wat kan ze al goed naaldvilten! Creativiteit zit er al jong in hé.Wat gezellig dat jullie samen naar Ahoy zijn geweest. Ik hoop zelf in feb.2010
naar de handwerkbeurs in zwolle te gaan.In Leeuwarden is op 31 okt. een soort handwerkbeurs in de oude gevangenis. Iedere deelnemer heeft daar een "cel" gekregen en mag daar zijn kraampje uitstallen, de toegang is vrij. Grappige lokatie hé. Hartelijke groet,Jeanet

Natasja zei

Wat heerlijk zo'n dagje op de handwerkbeurs. Veel plezier van al je nieuwe aankopen en je dochter met haar viltcreaties. Ze heeft een prachtig herfstschilderijtje gemaakt!

Corina zei

@Barbara, Allysa is inmiddels verslaafd geloof ik, ze heeft nu ook een wintertafereel gemaakt, nu nog de lente en we zijn de seizoenen rond, ik ben benieuwd wat ze daarna voor onderwerp gaat verzinnen!
@Jeanet het is zeker een grappige lokatie voor een beurs, jammer dat het zo ver weg is!
@ Natasja Dank je wel ook namens Allysa
Groetjes,
Corina

-::Maris::- zei

Wauw, dat heeft Allysa mooi gemaakt! Ben ook erg benieuwd naar haar andere schilderijtjes...zet je die ook nog op je log? Offe...krijgt ze een eigen log? ;)

Corina zei

Hoi Maris, nee ik zet ze er in het weekend op, ze is nu met de zomer bezig! ;-)
Groetjes Corina