zaterdag 10 oktober 2009

Autumn Fairies!


Dit zijn de Autmn Fairies het is een patroon blad van Atelier Sweet Moonies, wel makkelijk als je de kleuren zelf wilt kiezen. Op het patroonblad staat een blauw elfje maar ik heb niet zoveel met blauw in de herfst en heb voor oranje gekozen. Dat is juist zo leuk met een patroonblad, je kan alle kanten op!



Ik was er zo weg van toen ik ze zag en heb ze meteen besteld samen met Magical Forrest, die kan je bewonderen op de blog van Maris zij heeft hem al gemaakt!


Het is een erg leuk patroonblad en weer eens iets anders, het jasje moet je na het festoneren draaien en dat ging niet erg makkelijk, bij de tweede heb ik de machetten er later opgezet en dat ging beter.Dat is het fijne van twee elfjes, je mag het nog een keer proberen ;-)!

Hoewel ik geen borduurfan ben vond ik het borduren van de jurkjes en de vleugeltjes toch wel erg leuk, wie weet....een nieuwe uitdaging!De schoentjes zijn ook zo leuk en ga ik zeker vaker toepassen!

                                        


Vandaag ga ik verder met Magical Forrest, ook al zo'n leuk patroon!

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Rianne zei

Ha Corina jij was er vroeg bij op Zaterdag. En wat zijn ze leuk. Ik ga ook zeker de nieuwe patronen kopen al is het alleen maar voor de heb. De foto's zien er weer sprookjesachtig uit. ze zijn mooi. Groetjes Rianne.

Barbara zei

Hai Corina, nou, dat is toevallig (?), ik ben net vanmiddag met een fairy begonnen! Die van jou zijn weer erg leuk geworden! Het is inderdaad een leuk patroon, met technieken die je weer ergens anders kunt toepassen.
Groetjes, Barbara

Corina zei

hoi Rianne, ze zijn zeker leuk ook om te maken!
Groetjes Corina

Corina zei

Hoi Barbara, dat is ook toevallig, ik ben benieuwd!
Groetjes Corina

Jannie zei

Hoi Corina,
wat ziet dat er weer prachtig uit: kleurtjes, tafereeltje en dus ook de foto's.
Groetjes Jannie

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Ze zijn leuk, mooie kleuren heb je gebruikt en wat een prachtige foto !
Groet Thea

Corina zei

Dank jullie wel, ik vind de kleuren ook zo gezellig binnen staan!
Groetejs Corina

Ingrid. zei

Leuk , leuk , leuk !
Groetjes van Ingrid.

THEA zei

Idd leuk dat oranje....echt herfst!
Ik kies ook meestal alleen voor een patroon,dan kun je eigen materiaal kiezen. En krijgt het object meer van je zelf! Wat ik heel belangrijk vind!Ik maak zelf nooit iets zomaar na, geef er altijd m'n eigen draai aan!

Fijne herfstmaandag, groetjes Thea

Esther zei

Ik was eigenlijk niet zo weg van dit patroon maar zoals jij ze hebt gemaakt en gedecoreerd is het prachtig. Dikke complimenten.

Gr. Esther

Corina zei

Dank jullie wel voor de leuke reakties!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Dag Corina
het ziet er schitterend uit!!! en de herfstvakantie komt eraan misschien nog meer tijd om te freubelen of ga je op vakantie?
leuke he die paddestoelen rood met witte stippen.Morgen ga ik kruidnootjes bakken en naar een poppenvoorstelling leuk kruidnootjes bloggen.
groetjes
Constance