maandag 5 oktober 2009

Bladermaatjes en pompoenbloemstuk!

Ik heb deze twee bladermaatjes een tijdje geleden gemaakt, ze zijn van Pop en Plank.
De stoffen die in de pakketjes zitten zijn altijd zo bijzonder en het sprookjesvilt erg mooi geverfd.
Ze hebben van die heerlijke herfstkleuren, ze staan hier apart op de foto maar op de herfsttafel staan ze gezusterlijk naast elkaar.





De dames zitten goed in de kleren, meerdere lagen over elkaar, extra details zoals deze tasjes, ik hou daar wel van!
Hier en daar heb ik wat extra's toegevoegd zoals de kraaltje op de jasjes en de kraaltjes op de waslaarsjes, die ik nu eindelijk onder de knie heb, ze kunnen beter maar ik ben tevreden op dit moment...!




Op de blog van Gea staan foto's van een schitterend pompoenbloemstuk, ik was hier zo weg van en zag hem hier al helemaal staan! Zaterdag pompoenen en roosjes gekocht en aan de slag gegaan. Erg leuk om te doen en het resultaat is zo leuk, echt een aanrader! Gea bedankt voor de inspiratie!


Fijne dag,
Groetjes,
Corina

8 opmerkingen:

Heleen zei

Wat een leuk idee, dat pompoen bloemstuk!
Heb je in de pompoen oase gedaan?
Je pop en Plank dames zijn ook super!
Heleen

Corina zei

Hoi Heleen, Ja , ik heb de pompoen uitgehold en er een blok oase ingedaan!
Groetjes Corina

Rianne zei

Hoi Corina leuke dames zijn het geworden. Mooie kleuren en ja dat bloemstukje is natuurlijk ook geweldig. Mooie kleuren combinatie. Groetjes Rianne.

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Je bladermaatjes zijn erg leuk geworden, in de pakketten van Pop en Plank zitten altijd erg mooie materialen. Ik heb zelf Sjaan Plataan ook gemaakt,erg leuk met dat buideltasje!
Je uitgeholde pompoen is goed gelukt.

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke reakties!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Het bloemstuk is erg mooi geworden enne je dames zijn ook erg mooi..ik mis er alleen nog, ga die ook nog maken!

Corina zei

Hoi Maris, nee de derde ga ik niet maken, die leen ikwel van jou ;-)!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Ohh... dacht dat ik die van jou mocht lenen :P, tja dan moeten we ze maar om en om uitlenen ;)