woensdag 21 oktober 2009

Boswandeling!


Vandaag zijn we naar mijn oudste broer en schoonzus geweest.
Wat een heerlijk weer was het, zacht warm met een lekker zonnetje! We hebben o.a. een heerlijke boswandeling gemaakt.
Ik vind het bos in de herfst zo mooi, al die schitterende kleuren en verschillende soorten paddenstoelen, de blaadjes knisperend onder je voeten. Prachtig, ik kreeg er zowaar een echt vakantie gevoel van!
Helaas hebben we geen rood met witte stippen paddenstoel gezien.......!
Wat is dat toch met die rood met witte stippen paddenstoel? We hebben heel veel paddenstoelen gezien vandaag en dan nog, he jammer geen rood met witte stippen...!


Hebben jullie dat ook?  Misschien is het wel het sprookjes gehalte wat die paddenstoel oproept, ik weet het niet maar het is zo bijzonder om ze te zien!
Maar goed ik mag niet klagen, we hebben een heleboel andere mooie gezien!


Vrijdag gaan we naar de Efteling dan zie ik er vast genoeg ;-)!

Fijne avond!
Groetjes,
 Corina

4 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Corina,

Wat is de natuur toch mooi in de herfst hé. Lekker genieten en er af en toe even heerlijk lopen.
Alvast veel plezier vrijdag bij de Efteling, wie weet wat voor een inspiratie je allemaal op doet.

Groetjes, Chantal

Oja... ik heb je even gelinkt, zag dat ik dat nog niet had gedaan.... schaam, schaam

Barbara zei

Hai Corina, prachtige foto's! Ik houd ook zo ontzettend van de herfst, van de kleuren, het licht, maar ook van de gezelligheid binnen! Veel plezier vrijdag, wij gaan naar Madurodam! ;) Groetjes, Barbara

Corina zei

@Chantal, Foei, mij niet linken ;-)~

@Barbara, heel veel plezier in Madurodam!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hallo Corina,ik bewonder je werk erg knap en de gave die je er voor heb om het te kunnen.Waar haal je al de tijd en inspiratie vandaan? v.R.