dinsdag 20 oktober 2009

De Stormloper!

Het is hier heerlijk rustig manlief is naar zijn werk en de kinderen liggen nog te slapen, lekker even met een kopje thee een logje maken!

Deze stoere man is de Stormloper van Atelier Tintangel, een ander patroon dan ik gewend ben.
Het is groffer werken zal ik maar zeggen,  het vilt is erg dik maar het werkt lekker snel. ;-)
Ik had eerst niet zoveel met het ontwerp maar eenmaal gezien in " levende lijve" was ik om, wat een leukerd!


Hij heeft stoere laarzen aan die gevuld moesten worden met kleine steentjes, we hadden een paar maanden geleden wat groffer grind bij de guppies in het aqaurium gedaan, dus dat was een makkie. De steentje had ik zowaar nog bewaard in de schuur. Hij had wel problemen met het staan, meneer wilde liever liggen ;-)!



Ik dacht dat het door de takken kwam die ik onder zijn arm had gestopt maar zonder stond hij ook niet lekker. Vervangen door een krant was ook een optie maar ik vond de takken juist zo leuk. Ik heb uiteindelijk extra ijzerdraad in zijn benen gedaan en nu staat hij stevig in zijn schoenen. Hij staat iets rechter op  maar ben tevreden over het resultaat!


Manlief vind hem helemaal geweldig, dit is nou een leuk ding, ik had hem foto's gestuurd toen hij vroeg hoe het met de stormloper ging en hij heeft ze zelfs voor me uitgeprint, lief he?
Hij vroeg nog wel even waar ik die takjes van had geknipt, toch niet van het kastanje boompje?......Tuurlijk niet schat hoe kom je daar nu bij.....Nou er hangen wat kastanje bladeren aan de tak onder zijn arm.....maar die had ik los in zijn zak gestopt, hi hi ;-)!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina      

                              

11 opmerkingen:

Barbara zei

Hai Corina, hij is echt heel erg leuk en stoer. Je hebt hem ook weer zo mooi op de plaat gezet. Hoe krijg jij eigenlijk je naam onder je foto?
Groetjes, Barbara

Corina zei

Hoi Barbara, dank je wel, ik zet mijn naam er met Picassa onder.
Groetjes Corina

Rianne zei

Hoi Corina. Mooi is je stormloper. Goed dat je erbij zet wat jou pronblemen waren met het maken. Ik denk dat ik het niet goed doe als iets niet lukt. Als we de berichten moeten geloven komt er vandaag storm. Kan de stormloper zijn naam eer aan doen. Groetjes Rianne.

Corina zei

Ja maar ik heb hem nog lekker binnen staan, hiet stormt het af en toe ook ;-)!
Groetjes Corina

Tineke zei

Corina, wat heb je een stoere en heel erg mooie stormloper gemaakt. Hij zou hier in het huis bij de zee goed standhouden denk ik. Heel mooi gemaakt!

Ida zei

Mooi, mooi, mooi en wat heerlijk hoe je man er op reageert, stel je voor dat je z'n krant onder zijn arm had gestopt hahaha

Corina zei

@Tineke, dank je wel!
@Ida, ja wie weet als hij ineens zijn krant onder zijn arm had zitten ha ha!!

THEA zei

Hij is cool!!
Bij die van Ingrid dacht ik meteen....als hij z'n jas maar niet opend !!!

Maar dat heb ik bij die van jou helemaal niet. Zo zie je maar......
Leuk juist die takken(catalpa zo te zien)Dat maakt het af!1
En je foto's zijn toppie, hoor!

Groetjes uit Limburg

Natasja zei

Heerlijk stoer menneke! Echt eentje die de herfststormen trotseert. Mooi gedaan, hoor!
groetjes,
Natasja

Ingrid. zei

Erg leuk geworden ! Bij mij bleef 'ie in de "strormstand" ook niet goed staan ... Je andere ( door mij nog niet gelezen logjes ) zijn ook weer leuk ; prachtig je foto's van de paddestoelen !
Groetjes van Ingrid.

Corina zei

Dank jullie wel allemaal!
Groetjes Corina