maandag 26 oktober 2009

Douwe op de werkvloer!


Zoals beloofd in eerder logje heb ik nog een Douwe voor manlief gemaakt!
Hij vond het zo'n leuk stel dat hij mijn gevraagd heeft of ik er een voor hem wilde maken.
Nou dat wilde ik natuurlijk wel, het is een leuk patroon om te maken en ik vind het erg grappig dat hij ze zo leuk vind.


Inmiddels heeft Douwe zijn plek berijkt en staat hij bij manlief op zijn bureau, hij heeft er foto's van gemaakt en zo te zien heeft Douwe het erg naar zijn zin, dacht ik......!




Manlief vind alleen dat Douwe Sjouwe nu wel erg mist...!
Hij staat daar zo alleen.....
Jullie voelen hem al aankomen, het is nu de bedoeling dat ik er nog een maak zodat manlief ze iets kan laten douwen en sjouwen zoals het hoort!

Ik vind het enig dat hij ze zo leuk vind en maak er met alle liefde nog een!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

6 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Corina.
Ik heb je blog via atelier poppejans gevonden.
wat schattig en wat maak je leuke dingen.
groetjes Esther.

heleen zei

Hij staat daar inderdaad wel een beetje zielig in zijn eentje....!
leuk dat hij zo in de smaak valt!

Mascha zei

Is ook erg leuk dat je man je hobby waardeert. En hij heeft wel helemaal gelijk dat Douwe er eenzaam bij staat.
Groetjes Mascha

Corina zei

Hi hi, Dat vond ik nou ook toen ik de foto's zag, hij staat er wat verloren bij in zijn eentje......!
De stof is op, ik ga tijdens de Kreadoe nioeuwe4 halen, hij zal nog even alleen moeten staan helaas.....!
Groetjes Corina

Chantal zei

Hij is leuk zeg!! Maar laten we eerlijk zijn..... twee is nog leuker :-). Pas maar op dat straks niet de hele afdelingen Douwes willen van jouw, of als er twee zijn dat er allemaal kleine Douwetjes komen.

Groetjes, Chantal

THEA zei

Zei ik toch al!!!!!!

Ik voelde het aankomen!!!

Groetjes Thea