vrijdag 30 oktober 2009

Familie Vliegenzwam!



Deze vliegenzwammetjes zijn van Pop en plank, een moeder met baby en een vader vliegenzwam met peuter!

Ze zijn al een tijdje af maar had de foto's nog niet op de log gezet!
Ze waren erg leuk om te maken, lekkere frisse kleurtjes.
Ik heb ze op een dienblaadje gezet en er een lichtje en paddestoeltjes bij gemaakt.
Zo kan ik ze overal neerzetten als geheel, ze hebben hier al verschillende plaatsen gezien, ze staan nu in de vensterbank.

Op dit moment ben ik bezig met het sterren lichtje van Atelier Anke, als ze morgen af is plaats ik de foto's!

Alvast een fijn weekend!
Groetjes,
Corina



8 opmerkingen:

Esther zei

Lief en mooi die frisse kleuren.
Ben benieuwd na het sterren lichtje lijkt mij ook leuk enn keer te maken. groetjes esther.

Barnyard Country Gifts zei

Wat een vrolijk tafreeltje. Ik vind de vliegenzwam zowiezo op en top herfst.
Fijn weekend, Annemieke

Natascha zei

Weer zo mooi gemaakt..en wat ligt dat mannetje er lekker relaxed bij...
Groetjes natascha

Anoniem zei

wat schitterend en heel erg mooi Corina
ik kom er niet op uitgekeken.
veel liefs je moeder

Mascha zei

Erg mooi! En erg lief om naar te kijken.
Groetjes Mascha

Ingrid. zei

Wat zijn ze leuk geworden ! ( De foto's ook trouwens ;-)
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

jeanet zei

Hoi corina, wat mij zo opvalt zijn je prachtige gezichtjes! Zo ontzettend lief. Net alsof het echt levende wezentjes zijn. Heel erg lief en erg mooi gemaakt. Groetjes van Smoek

Natasja zei

Je weet ze ook allemaal wel erg leuke plekjes te geven!! Erg leuk stel is het weer, vooral dat mannetje dat daar op de rand ligt.
groetjes,
Natasja