zaterdag 24 oktober 2009

Hartendiefjes!



Deze Hartendiefjes van Pop en Plank heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog niet hier op de blog gezet.
Ik ben dol op de pakketjes van Pop en plank, vooral degene waarbij je mag natvilten.
Dit pakket was ook weer zo leuk om te maken met prachtige katoenen stofjes en mooie merinowol.
Ik had deze eigenlijk gekocht om ze voor Valentijn te maken maar kon het pakketje toch niet zo lang laten liggen....!

Ze staan gezellig samen in een lantaarn en de harten heb ik hier en daar opgehangen en op de grond gelegd!
Ze zijn vanmorgen weggezet met lantaarn en al om ze in februari weer neer te zetten, het is nu toch wel echt herfst!
Ik hoop dat ik intussen de lantaarn niet nodig heb voor weer een andere vilt creatie ;-)!



Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

8 opmerkingen:

Natasja zei

Wat staan ze leuk in die lantaarn!!! Je brengt mij ook meteen weer op ideetjes. Denk dat ik maar even voor een lantaarn ga kijken in het tuincentrum, hihi!!

Mascha zei

Ook deze vind ik zo lief. Heel leuk bedacht om ze in een lantaarn te zetten.
Groetjes Mascha

Corina zei

Hoi Natasja, ben je nog geslaagd vor je lantaarn?
Hoi Mascha, dank je wel!
Groetjes Corina

Barbara zei

Hai Corina, ja, zo breng je mij ook elke keer weer op leuke ideeen! In die lantaarn, heel erg mooi! En op 14 februari komen ze zeker weer tevoorschijn! Groetjes, Barbara

Miriam zei

Hoi Corina,

Mooi gemaakt weer. Ja, pop en plank is geweldig, ik heb gelukkig ook nog wat pakketjes liggen om te maken, leuk vooruitzicht!

Jannie zei

Wat leuk die hartediefjes! En een leuk idee om ze in een lantaarn te zetten.
Groetjes Jannie

Corina zei

@ Barbara, Ja ik kan hem 14 februari zo weer uit de stalling halen ;-)!
@ Miriam, welke pakketjes heb je nog liggen? een leuk vooruitzicht!
@ Jannie, Dank je wel!

Ingrid. zei

Super leuk gedaan !!!!
Groet uit Assen.