maandag 19 oktober 2009

Herfsttafel!


Ik heb vorige week mijn hersfttafel veranderd naar aanleiding van de Autumn Fairies en Magical Forest.
De creaties zijn zo leuk dat ik ze graag op de hersfttafel wilde hebben.
Uiteindelijk heb ik de hele boel veranderd en mos op de sidetable gelegd met folie eronder, je weet maar nooit wat dat doet op hout.




Zoals jullie zelf ook wel zullen hebben van het een kwam het ander, ik had en stuk berkenhout van mijn broertje gekregen en die staat er nu ook mooi op.






De egeltjes die bij de Stronk stonden hebben nu weer een nieuw plekje gevonden op de tafel. De stronk die eerst op het hoekje stond is niet weggeborgen maar staat nu boven op de computerkast, eigenlijk komt hij nu nog beter uit!


Wat ik eigenlijk altijd laat staan is de " halve maan", elk seizoen of gelegenheid verander ik het geheel
Ik ben er nog steeds blij mee dat ik hem vorig jaar heb gekocht!



De kinderen hebben hier herfstvakantie, heerlijk even geen school en huiswerk maar even helemaal niets moeten, alleen maar leuke dingen doen!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

zhangdan zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Corina zei

Ik geloof niet dat een blog reactie alleen maar reclame moet bevatten vandaar dat ik hem verwijderd heb, hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?
Groetjes Corina

Chantal zei

Hoi Corina,

Je maakt me blij met je mooie herfsttafel en stiekem ook wel een beejte jaloers. Wat een ontzettend mooi geheel heb je ervan gemaakt. Het past gewoon allemaal zo mooi bij elkaar dat het elke keer weer een kadootje is om op je blog te mogen komen kijken. Thanx meis!!
Ik wens je een fijne herfstvakantie met de kinderen.

Lieve groetjes Chantal

Ps volgens mij komt reclame op elke blog wel eens voor..... een hoog iritatiegehalte brengt het met zich mee...

Barbara zei

Hai Corina, net als Chantal ben ik ook stiekem een beetje jaloers op je mooie herfsttafel, hoor! Prachtig hoe je alles schikt en er een mooi geheel van weet te maken. Dat lukt mij toch niet altijd! Misschien heb je tips? ;) Fijne vakantie! Groetjes, Barbara

Anoniem zei

corina
heel erg mooi hoe krijg je het voor elkaar.
ik kom er niet op uit gekeken op die prachtige
kunst stukken
veel liefs je moeder

Corina zei

@Chantal, dank je wel! jij ook een hele fijne herftsvakantie, ik hoop dat alles meezit deze vakantie!
Veel liefs,
Corina

Corina zei

@Barbara, dank je wel, ik hoef jou toch geen tips te geven, ik vind jouw tafereeltjes altijd erg mooi!
Groetjes Corina

Corina zei

@ mijn moeder, wauw Mam, het is je gelukt! Wat goed van je en dat na drie lessen computerles, ik ben trots op je!!!
Liefs Corina

Rianne zei

hoi Corina. Je hebt een mooie herfsttafel gemaakt.De halve maan komt ook hier weer mooi uit. Het is altijd weer een verrassing als je bij je komt kijken.Altijd weer leuk en leuke idee├źn. Leuk dat je moeder een berichtje stuurt.
Groetjes Rianne.
P.S LEUK EN MOOI.

Ida zei

Prachtig Corina!

Het ziet er allemaal weer heel erg mooi uit; is die halve maan nog te koop denk je? En kun je ook zeggen waar?

Fijne vakantie; geniet ervan!

Corina zei

Hoi Ida, ik heb de halve maan van de week nog gezien bij Intratuin, de kerst afdeling waren ze al aan het inruimen en daar stonden ze weer bij, ook kleinere ronde!
Groetjes Corina

Ida zei

Oke, bedankt voor de tip! Ga in het weekend even kijken of het hier ook is.