woensdag 7 oktober 2009

Hop!


Dit schattige popje is een patroon van  Willy Post, ze heeft een serie patroonboekjes gemaakt met bloemenkinderen, erg mooi en gedetaileerd!
Het is even een knipwerk voor de hopblaadjes maar dan heb je ook wat!
De Hop zit hier op de stronk van Septemberspring en de egeltjes van " Op zoek naar een slaapplaats".



Er staan hier nog meer popjes om de stronk heen, de elfenbankjes en het egelhoedstertje (zie vorige logs). Ik had ze nog niet allemaal tegelijk op de foto gezet, heerlijk als het even droog is, buiten foto's zijn toch mooier!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

9 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Wat een leuke groepsfoto! Alle poppetjes passen goed bij de stronk en wat zie ik...eekhoorntjes, wat leuk!! Die had ik nog niet van je gezien...heb je ze verkleint?

Corina zei

Nee, dit is een oud patroon van een vriendin van mij, een van de eerste diertjes die ik gemaakt heb, nu zou ik ze met een lontwol staart maken.
Groetjes Corina

THEA zei

Hoi Corina, wat weer een schattig manneke!!! Net zo leuk als het dametje wat er langs staat.En de egeltjes......vind ik ook nog steeds leuk!

Groetjes Thea

Ingrid. zei

Erg leuk ; ik heb het patroon ook en wil het al heel lang maken maar het komt er maar niet van...
Mooi geheel ook zo op de foto !
Groetjes van Ingrid.

Barbara zei

Hai Corina, wat is het toch altijd een genot om op jouw weblog langs te komen! Prachtig weer wat je erop hebt gezet! Ik watertand! En ik doe elke keer weer heel veel inspiratie bij je op!
Groetjes, Barbara

Gera zei

Hoi Corina,
Wat is het een geweldig geheel!!
groetjes, Gera

Anita zei

Hai Corina

Wat heb jij een mooie dingen gemaakt. Het is genieten om naar te kijken. Van wie is het egelhoedstertje? En dat uiltje heb je die zelf bedacht? Ik word helemaal enthousiast als ik ernaar kijk. Mijn complimenten voor je creaties.

Groetjes Anita

Corina zei

Hoi Anita, Dank je wel! het egelhoedstertje is van mezelf en het uiltje is van Ellen Soares!
Groetjes Corina

peggy zei

Corina ik geniet elke dag van de creaties en prachtige foto s. Super!
Ik heb alles bij mij onderste boven gegooid om het patroon van de egelhoedster te zoeken....
Aangezien jij niets over de ontwerpster vermeld heb, ben ik maar jouw berichtjes gaan lezen.
Wat schets mij nu mijn verbasing........is het een ontwerp van jezelf!!!!!Teleurstelling voor mij, maar een super compliment voor jou.

Groetjes Peggy