donderdag 1 oktober 2009

In het herfstige sprookjesbos!


Dit tafereel is een patroonblad van Atelier Sterre.
Ik heb deze meegenomen tijdens de zomervakantie en heb af en toe wat gemaakt.We zijn de laatste twee weken van de schoolvakantie gegaan, het was stralend weer en toch vond ik het erg leuk om al met de herfst bezig te zijn. Dit soort uitgebreide patroonbladen blijven een feestje om te maken!


Bij het patroonblad zit een grappig sprookje over bosgraaf Diederik en bosprinses Jamilla en de rest van het sprookjesbos.
Ze staan allemaal in een soort halve maan waarin ook kerstlampjes in zijn verwerkt, dit staat 's avonds erg mooi, ik heb het geprobeerd in een foto te vangen maar in het echt is hij 's avond mooier!



Fijne dag!
 Groetjes,
 Corina

15 opmerkingen:

Ineke zei

Erg leuk zo in die halve maan.Heb het patroonblad zelf ook,maar helaas te weinig tijd om alles te maken

Ingrid. zei

Wat een sprookje is het geworden ! Wat heb je trouwens een mooi , gezellig blog !'k Heb je net bij m'n link lijst gezet .
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Diane zei

Er mooi geworden.

Groetjes Diane

-::Maris::- zei

Wieteke past er ook goed bij ;)

Corina zei

Dank jullie wel!
Ja Wieteke dat is een verhaal apart;-)!
Groetjes Corina

Rianne zei

Hallo Corina. Leuk die halve maan, het is 's avonds vast een mooi gezicht met die lampjes.
Het is me nog niet gelukt om je aan mijn lijstje toe te voegen. Ik blijf het proberen.
Groetjes Rianne.

Chantal zei

Het blijft een plaatje om te zien Corina!!
Je blog wordt echt een gezellig plekje om dagelijk even langs te wippen.

Groetjes, Chantal

Barbara zei

Wat heb je weer iets moois gemaakt, Corina! Heel inspirerend! Heb je die halve maan zelf bedacht, of zat dit bij het ontwerp? Ik vind hem heel mooi! Groetjes, Barbara

Tineke zei

Wat mooi gemaakt Corina. Ook al vind jij de foto bij avondlicht gebrekkig. Toch denk ik dat we een goede indruk krijgen van het geheel. Ik vind het sprookjesachtig mooi!

Corina zei

Hoi Barbara, ik heb de halve maan vorige kerst bij Intratuin gekocht en gebruik hem sindsdien voor alle seizoenen, hij staat erg leuk en je hebt gelijk een mooie blikvanger!

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke reakties!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Leuke blok en mooie foto's....ik heb gelukkig het geluk dat ik het in het echt kan bewonderen!!! ..want laten we eerlijk zijn, in het echt istie nog veel mooier!!!! :)

Kus, je dochter

Jannie zei

Heel erg mooi, zo in die halve maan!
Groetjes Jannie

Lita zei

schitterend,echt heel mooi,Lita

Yukiko zei

Wouw, deze is echt prachtig! Weer eentje voor mijn verlanglijstje.