zondag 4 oktober 2009

Kaboutercarrousel!

Gistermiddag kwam ik erachter dat ik nog iets vergeten was om uit de trapkast te halen.
De kaboutercarrousel, deze heb ik vorig jaar gemaakt, en hoe!
Dit is een patroonblad van Schatten van de natuur, ik was gelijk verliefd op het patroon, die kaboutertjes op die carrousel, hoe kom je erop, zo schattig!
Heel enthiousiast was ik begonnen met het dak, daar liep ik al meteen vast maar heb met wat kunstgrepen (lees extra naad) opgelost. De muis was ook iets waar ik mee stoeide, ik heb toen de ontwerpster Esther gemaild en zij heeft mij toen goed geholpen.
Ondanks de " tegenslagen" bleef ik enthousiast doorgaan,  ook de kinderen waren er weg van en nog steeds!




Hij staat hier nu weer op de t.v.kast en net als vorig jaar draaien ze hem naar hun favoriet.
Ik vind dat zo leuk, blij dat hij er weer staat, oef...bijna vergeten!!




Fijne zondag
Groetjes,
Corina

9 opmerkingen:

Rianne zei

Hoi Corina. Ja wat is die leuk zelf wil ik hem ook nog een keer gaan maken als ik tijd heb. En aangezien ik daar veel van heb zal het toch denk ik pas volgend jaar worden. Heb jij hem ook op een draai-plateau staan?
Fijne zondag en groetjes Rianne.

Corina zei

Hoi, Rianne, nee ik heb hier geen draaiplateau nodig, hij is zowiezo de hele dag in beweging, d e kinderen draaien hem elke keer? ;-)
Groetjes Corina

Anoniem zei

o, wat heb je dat leuk gemaakt Corina, hij staat ook nog op mijn verlanglijstje.

groetjes Marrie

Barbara zei

Hai Corina, heel erg leuk, je carrousel, die moet je zeker niet in de kast laten staan! ;)
Groetjes, Barbara

Ingrid. zei

Leuk ; en dat de kinderen er nog echt mee kunnen spelen is nog leuker !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

gea zei

wat leuk die carrousel!!

-::Maris::- zei

Oh, deze mag wel bij in huis staan hoor ;)
Welke kabouter is het meest favoriet bij de kinderen of hebben ze allemaal een eigen favoriet?

Corina zei

Hoi Maris, dat is juist het leuke, ze hebben allemaal een andere! daardoor draait hij hier de hele dag!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

En energiezuinig ;)