dinsdag 13 oktober 2009

Magical Forest en de Autmn fairies!


Ik heb foto's gemaakt van Magical Forrest en de Autumn fairies samen.
Op verzoek, sommige dames willen graag zien hoe ze bij elkaar staan!
Nou zo'n verzoek kan ik natuurlijk niet weigeren ;-)!
Ik ben er in ieder geval dik tevreden over en heb ze nu op de hoek van de hersfttafel staan.



De vrouw en man-darijn vorderden ook al aardig zoals jullie kunnen zien, de mandarijnen moeten nog met een afbinddraad  "gevormd" worden en dan kan ik ze gaan rijgen of op een krans zetten, ik ben er nog niet helemaal uit.....!

Fijne dag,
Groetjes,
Corina

9 opmerkingen:

Carola zei

Hoi Corina, wat een prachtig geheel! Ik vind dit ook twee prachtige ontwerpen van Sweet Moonies, en jij hebt ze weer zoals gewoonlijk prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carola

Heleen zei

Wat een mooi geheel Corina!
Je hebt er mooi hout bij liggen, heb je dat zelf gevonden of ergens gekocht?
Groeten, Heleen

Corina zei

@Carola, dank je wel :-)

@ Heleen, ik heb het hout bij Intratuin gekocht afgelopen zaterdag, ik liep er zo tegenaan, soms heb je dat!
Het mooie is dat je hem ook nog kunt omdraaien en dan heeft het een andere kleur een beetje lichtbuin oranje!
Groetjes Corina

Ida zei

Heel erg mooi tafereeltje, echt herfstig!

Natasja zei

Een leuk geheel hoor! Past leuk bij elkaar. En vrouw en man-darijn zien er ook heel mooi uit. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Fijne avond!

Ingrid. zei

Pracgtige comby ; weer erg mooie foto's !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Corina zei

Dank jullie wel!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hoi Corina,

Ik geniet van je site en heb hem bij mijn favorieten geplaatst. Wat een ontzettend leuke viltfiguurtjes heb je gemaakt.

Groetjes
Willie

Corina zei

Hoi Willy, dank je wel!
Groetjes Corina