maandag 12 oktober 2009

Magical Forest!


De paddestoel, Magical Forest van Sweet Moonies is ook af, zoals Maris al beschreef in haar blog wat een leuk patroon om te maken, echt een feestje, je zou er zo nog een gaan maken!
Het borduren bij  de Autmn Fairies (zie vorig log) vond ik al zo leuk, bij de paddestoel had ik helemaal de smaak te pakken en heb er nog wat extra takken bij geborduurd en dat wil wat zeggen voor iemand die niet zo houd van borduren. Dat is nu verleden tijd!






De uiltjes zijn ook zo leuk en manlief heeft geholpen met de brilletjes, de ene uil heeft een rood brilletje en de ander een paarse, hij had er zoveel lol in dat ik er nu nog zes heb liggen in verschilende kleuren!
Dan kan ik lekker afwisselen was zijn idee!








Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

13 opmerkingen:

Natasja zei

Ik vond hem bij Maris ook al zo leuk! Leuk idee van je man, die variatie aan brilletjes. Echt teamwork, dus!

ps. Ik heb je gelinkt, ik vind je log namelijk erg leuk!!

Corina zei

Hoi Natasja, dank je wel, ik heb jou log ook gelinkt ;-)! Groetjes Corina

Bianca zei

Heej Corina!

Leuk als je me linkt hoor!
Begin net weer een beetje actief te worden in logland, hihi!

Esther zei

Wat een moppies weer en wat heb je toch een lieve man! Schattig zo met die brilletjes. Past het eigenlijk nog wel allemaal in je huis?

Gr. Esther

Corina zei

Hoi Esther, ja dat lukt wel , ik heb de herfsttafel gewoon weer veranderd, ook weer erg leuk om weer iets anders te hebben staan toch?;-)
Groetjes Corina

jeanet vink zei

Hallo Corina,
Dit heeft dit een hoog Efteling gehalte hoor! Zo mooi gemaakt allemaal. De uiltjes met monturen in zes verschillende kleuren vind ik ook geweldig.
Lief hé als je man dan ook even mee helpt. Tot gauw groetjes van Jeanet "smoek"

Corina zei

Hoi Jeanet, ja dat vinden wij hier ook en wij zijn dol op de Efteling!
Ja ik vind het erg leuk als hij mij wil helpen!
Groetejs Corina

Rianne zei

Ha Corina Jullie hebben wel een hoog tempo hoor slapen jullie nog wel of komt dat door de Efteling dat je betoverd bent met 4 handen en 48 uur in een dag. Alle gekheid op een [tover] stokje hij is en blijft super leuk, krijg ook zin om dit te maken. Wat ga je nu maken?
Creative groetjes Rianne.

Corina zei

Hoi Rianne, door een ziek kind thuis heb ik wat meer tijd gehad om te knutselen, zoonlief vind het erg gezellig als ik een beetje in de buurt blijf. Ik heb maar 2 handen en 24 uur in een dag maar soms heb je zo'n leuk patroon onder je handen dat je bezig wilt blijven ;-)!
Groetjes Corina

Corina zei

O ik vergeet te zeggen dat ik nu bezig benmet vrouw en man-darijn van pop en plank!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Hij is erg mooi geworden enne echt ene super patroon he!

Pff man en vrouw manderijn...die ligt hier ook niet te wachten, denk ik hem nog ene jaartje in de voorraaddoos laat liggen. Zie er een beetje tegen op :S maar misschien krijg ik onwijs zin om er mee te gaan als jij er foto;s van plaatst ;)

Anoniem zei

Wat een leuk project Corina, ziet er weer gelikt uit!!! Van welk materiaal heeft je man de brilletjes gemaakt?
Groetjes Carla.

Corina zei

Hoi Carla, Dank je wel! De briletjes zijn gemaakt van ijzer binddraad wat je op rolletjes kunt kopen in allerlei kleurtjes.
Groetjes Corina