dinsdag 6 oktober 2009

Pompoenkoets!




De pompoenkoets van Septemberspring is af!
Vandaag gelukkig tussen de buien door foto's buiten kunnen nemen.
Wat een leuk patroon om te maken, de koets op zich is al een heel kunstwerk maar de muisjes zijn ook erg goed in elkaar gezet, duidelijk patroon, volgen wat er staat en het komt goed.

Tijdens het maken kwam ik erachter wat een werk het ontwerpen moest zijn geweest, ik had het al bij Gera op haar log gelezen maar nu snap ik helemaal wat ze bedoeld!
De kids vinden de koets ook zo leuk. Allysa neemt vanmiddag een vriendin mee die de koets graag af wilde zien. Ze was hier van de week toen ik ermee bezig was, ze wil komen kijken om te zien hoe hij is geworden.
Ik ben benieuwd of de dame er tevreden over is, ze vind het hier geloof ik net de Efteling! ;-)




Jammer dat hij nu af is...!




De Autumn fairies van Sweet Moonie's zijn denk ik de volgende die ik ga maken, dit is ook een patroonblad.
Eerst kijken of ik de juiste kleuren vilt heb en anders zal ik het toch moeten gaan halen, zucht...wat erg ;-)!

Fijne dag,
Groetjes,
Corina



17 opmerkingen:

Ingrid. zei

OOOOOOOOOOOOOOOOO SUPER LEUK GEWORDEN EN ERG MOOI ZO BIJ ELKAAR ! Leuke foto's !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Corina zei

Dank je wel Ingrid!
Groetjes Corina

Chantal zei

Wat SUPER mooi!!! De foto's zijn ook zo mooi genomen. De pompoenetje heb je er zelf bijgemaakt? Super met dat stafje. De Efteling is er niets bij :-).

Ach en meid, wat vervelend als je anders vilt moet kopen....

Groetjes, Chantal

Corina zei

Hoi Chantal, ja de pompoentje heb ik er zelf bij gemaakt, patroon van de wielen maar dan in oranje;-)!
Groetjes corina

Chantal zei

Kijk dat zijn pas tips hahaha. Thanx!!!

Gera zei

Waaaaaaaauw Corina!!!!
Prachtig geworden!! En wederom fantastische foto's!! Elke keer weer genieten.

Dankjewel voor je enorme compliment!!
groetjes, Gera

Gera zei

p.s. die foto's zouden niet misstaan op het fotoblog ;-))....

groetjes, Gera

Gera zei

nog een p.s.
Zo grappig dat koninklijke stafje! bij de koninklijke koets!

groetjes, Gera

Corina zei

Hoi Gera, dank je wel!
Ik zal de foto's naar je mailen.
Groetjes Corina

Barbara zei

Hai Corina, WAUW! Ziet er geweldig uit! En inderdaad ... weer zulke mooie foto's!
Groetjes, Barbara

Mascha zei

Ooh, wat mooi.
En die kleuren spatten gewoon van je scherm af.
Echt prachtig!
Groetjes Mascha

Carola zei

Hoi Corina, oh, wat is dit toch mooi! Je hebt prachtige creaties gemaakt, maar zoals al vaker opgemerkt hier, je foto's zijn ook zo mooi! Op naar het volgende project!
Groetjes,
Carola

Rianne zei

Hoi Corina ja wat moet ik hiet nog aan toevoegen. Het is inderdaad een super mooi werkstuk van een super mooi ontwerp De foto's geven en hebben precies de goede look om ook geinsprireerd te worden.
Groetjes Rianne.

Jannie zei

Oh wauwie wat prachtfoto's. En ja, ik vond het ook erg leuk om het te maken. Heb even gespiekt bij sweet moonie's.Die fairies zijn ook erg mooi.

Groetjes Jannie

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke reakties!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Hij is sprookjesachtig mooi...echt super!

Corina zei

Hoi Chantal, nou ik had nog genoeg restjes sprookjesvilt liggen, dan maar wachten op Ahoy voor nieuw vilt ;-)
Groetjes,
Corina