zaterdag 31 oktober 2009

Sterrenlicht!




Dit prachtige pakketje Sterrenlicht is van atelier Anke, gekocht tijdens de handwerkbeurs in Rotterdam.
Het is altijd leuk om het "gezicht" achter de ontwerpen te zien, we
hebben even gezellig geklets!

Sterrenlicht is erg leuk om te maken, ik vind haar jurk met de gele festonsteekjes zo mooi!
Prachtig ontwerp en zoals gewoonlijk een rijk gevuld pakket, heerlijk vind ik dat!
Ze is volgens patroon gemaakt alleen een parelkraaltje in het midden van de sterretjes genaaid.

Ik wilde haar in eerste instantie in een lantaarn zetten met lichtjes aan haar voeten maar ze kwam niet zo mooi uit en dat vond ik jammer.


Bij de Xenos ( ik heb geen aandelen ;-0) zag ik deze sterren dienblaadjes of decoratie blaadjes, die moest ik gewoon hebben! Enig voor de kerst maar ook voor dit popje!
Blij naar huis en haar met lichtjes en al helemaal over de top met een boa neergezet, leuk zei manlief maar het is nog geen kerst....!




Nee, daar had hij gelijk in en heb ik haar de volgende morgen op het mos gezet, natuurlijk wel met de lichtjes, ze is tenslotte een sterren lichtje!
Zo kan ze gezellig tot de kerst staan en tijdens de kerst met boa!
Ik ben er blij mee en manlief ook ;-) !





Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

27 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind haar super!!!! Met de boa helemaal over de top.... en eigenlijk houd ik daar wel van :-).
Leuk op het sterrendienblad zo creeer je een erg mooi geheel.

Jannie zei

Hallo Corina,
dit is ook weer een plaatje. Erg mooi zowel met boa als met het mos.
Groetjes Jannie

Corina zei

Ik ook ;-)!
Dank je wel!
Groetjes Corina

Rianne zei

Hallo Corina. Leuk idee met het dienblad. Het pakket kende ik al wel, maar ik had zo iets van : ja gewoon leuk, een mooi popje. Tot ik hem bij jou zie. Hij is super, mooi gemaakt. Groetjes Rianne.

Esther zei

Hoi Corina.
Geweldig, erg mooi op z´n sterrendienblad.
Leuk met een lichtje er achter vooral nu het buiten zo lekker vroeg donder word.
Groetjes esther

Laura zei

Corina het is weer een prachtige creatie geworden. Beeldschoon.

Anoniem zei

Corina wat een schitterend geheel heb je er weer van gemaakt. Zag dat dit patroon al een tijdje geleden door Anke is uitgegeven, maar hij valt me nu pas op door jou uitvoering. Helemaal leuk. Welke maat van het sterren-dienblad heb jij gebruikt?
Liefs Carla.

Corina zei

Dank julie wel!
@Carla, ik heb de grootste twee maten gekocht, ze zijn er in vier verschillende maten.
Groetjes Corina

Margreet zei

Prachtig plaatje zo, wat een creativiteit. Super.

Barnyard Country Gifts zei

Het is een plaatje. Gezellig zo met al die lichtjes,
Fijne zondag, Annemieke

-::Maris::- zei

Ze is prachtig en oh wat heb ik een zin in de kersttijd als ik haar zo zie!!

Barbara zei

Hai Corina, wat een prachtige creatie weer! Heb je nog wel plek vrij in huis? ;) Ik geniet elke keer weer bij jou op je weblog! Groetjes, Barbara

Anoniem zei

Hoi Corina, wat een schitterende Sterrenlicht heb je gemaakt!! En die combinaties hoe je ze hebt neergezet....adembenemend!!!
Enne...ik voel me nu helemaal vereerd!!
groetjes, Annemieke

Natasja zei

Ze straalt als een sterretje, mooi hoor!! Ik vind haar jurkje ook prachtig. Ze is helemaal op haar plek bij je, zo te zien!!
groetjes,
Natasja

Mascha zei

Dit ziet er weer geweldig uit.
Groetjes Mascha

jeanet zei

Hoi Corina, wat weer een hart verwarmend plaatje!!!! Zo fijntjes gemaakt,ik vind het heel erg mooi. ( en ik hou van over de top! hi,hi,hi)
Groetjes van smoek

Gea zei

wat een super mooi sterrenlichtje
in beide gedaantes:)

Coby zei

Hallo Corina,
Eindelijk heb ik je moeder te pakken. Wij zitten naar jouw site te kijken, Schitterend- heel mooi. Waar haal jij dat geduld van daan?
Groetjes van je moeder en Coby

gerlily zei

Leuk dat je bij mij bent wezen "buurten". Ik was hier nog nooit geweest. Prachtige dingen maak je. Ik ben helemaal verliefd op je sterrenlicht. Daar ga ik eens voor kijken.

Tineke zei

Corina, wat een prachtig meisje heb je gemaakt. En wat heb je haar mooi gedecoreerd. Met aandacht en liefde en dat zie je er helemaal aan af. Heel mooi gedaan.

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke lieve berichtjes!
Groetjes Corina

Francien zei

Nou ze is helemaal geweldig Corina...prachti gemaakt zo...vind ze in allebei de uitvoeringen prachtig!!
groetjes Francien.

marja zei

corina ik heb genoten van al het moois jij maakt!!!!
in een woord PRACHTIG!!!!!

groetjes marja

Ingrid. zei

Wat mooi en super bedacht op die ster met lichtjes !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

nne zei

Hallo Corina. Het is zo stil op je weblog. Volgens mij ben je met iets heel erg moois bezig. Ik ben benieuwd wat je deze keer voor ons in petto hebt. Groetjes Rianne.

Corina zei

Ik ben inderdaad met iets moois bezig maar daarover volgende week woensdag meer.....!
Groetjes Corina

Hilda zei

Nou ja zeg, had ik hier gisteren een berichtje ahter gelaten, zie ik hem niet staan. Pffffff zal wel wat verkeerds gedaan hebben.
Oooooooooooooo wat is je sterrenlichtje mooi geworden zeg! Wat een Dame en dan die lichtjes erom heen, super!!!!
En nog bedankt voor je tip hoor, Jack heeft ze gisteren gelijk voor me gehaald!!!

Groetjes Hilda