woensdag 14 oktober 2009

Vrouw en man darijn!


Ze zijn af, de vrouw en man darijn van Pop en Plank, erg leuk om te maken, de jonste twee kids (13,10) hebben ijverig geholpen met het natvilten van de kastanjes, een lol dat ze hebben gehad! Moeders ook, die mocht gelukkig de mandarijnen vilten want dat leek ze toch wat te moeilijk....!
De popjes waren eigenlijk zo gemaakt, ik heb er langer over gedaan om te bedenken of ik ze in een slinger voor het keukenraam wilde of op een krans aan de muur.


Zoals jullie al gezien hebben is het de krans geworden, eerst bekleed met mos, die had ik gelukkig nog , dat scheelde weer een ritje naar het tuincentrum!
Als ik wat in mijn hoofd heb dan moet het ook gelijk kunnen....!
Ik vind hem naar mijn zin geworden en ga er ook een voor mijn moeder maken, het zal zo leuk staan aan haar voordeur, ik zie hem al helemaal hangen!


Fijne dag,
Groetjes,
 Corina

14 opmerkingen:

THEA zei

Nou Corina, wat klinkt me dat bekend in de oren.Wat ik wil moet gelijk gebeuren......heb ik ook last van. Erg als je het uit moet stellen, omdat je niet alle materialen bij elkaar hebt. Ik word er soms weer creatief door...en neem iets anders!!!
Maar je hebt jezelf overtroffen, hoor!!!
GEWELDIG MOOI!!!!
je krans is een feest om naar te kijken!!!En ik denk dat je moeder er ook graag een van je wil hebben!!

Groetjes Thea

Natasja zei

Ik zat echt even met stille verbazing te kijken. Wat is hij mooi geworden, zeg!! En wat lief dat je er voor je moeder ook eentje gaat maken.
groetjes,
Natasja

gea zei

o wat vindt ik dit een mooie krans geweldig!!
jammer dat ik niet je moeder ben ;)

-::Maris::- zei

Alles is mooi geworden maar vooral de manderijnen vindt ik erg erg mooi, veel mooier dan op de foto van Pop en Plank!
Pfff kan ik mijn pakket niet naar je opsturen ? :P Nee geintje, wil het zelf doen!
Hoe heb je de deukjes in de manderijnen gemaakt?

Corina zei

Dank jullie wel:-)!
@Maris, de mandarijnen doorboor je met een afbind draad en dan trek je het deukje erin.
Het pakket is minder werk dan je denkt!
Groetjes Corina

Jannie zei

In één woord SCITTEREND!!!
Groetjes Jannie

Jannie zei

Ja hoor, schrijf ik het ook nog verkeerd. Het moet zijn:

SCHITTEREND!!!

Ingrid. zei

Geweldig ; ziet er echt prachtig uit !!!!!!!!!!!!!!
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt, de kastanjes en mandarijnen zijn net echt!
Groet Thea

Barbara zei

Ik vind hem prachtig! Ook je Magical Forest is schitterend. En je bent zo snel! Ik ben nog steeds bezig met mijn Autumn Fairy ... Het Magical Forest patroon ligt ook al op me te wachten. Wat heerlijk dat we volgende week herfstvakantie hebben! Kan ik eindelijk weer eens flink doorwerken!
Groetjes, Barbara

Gera zei

Helemaal mooi!!!!!!
groetjes, Gera
p.s. ik weet ook nog wel een voordeur waar ie heeeeeeeeel mooi zou hangen :-)) (en nog wel een aantal andere muren ook :-))

Riann zei

Hallo Corina. Wat een mooie krans. Een krans geeft altijd een leuk effect. Hij is erg mooi geworden. Groetjes Rianne.

jeanet zei

Hoi Corina, Wat ontzettend mooi! En wat zijn jou laarsjes mooi gelukt! Ik vind bijenwas een crime.
Tot de volgende keer,hartelijke groet Jeanet "smoek"

Corina zei

Hoi Jeanet, ik vroeger ook, ik kreeg de was niet warm genoeg, ik stop het nu in mijn b.h :-0 en dan gaat het wel!
Groetjes Corina