vrijdag 9 oktober 2009

Weer een!

Hoera, weer een award, wat een verrassing!
Ik heb hem gekregen van Rianne van Atelier het Koekendiefie.
Dit was haar begeleidende tekst:
De tweede is moeilijker, omdat ik nog niet zo lang in weblog land ben, maar Corina krijgt van mij de tweede Award, omdat ze regelmatig een berichtje bij me achterlaat en zelf een hele mooie weblog heeft met veel mooie en leuke ideeen. Corina gefeliciteerd met je Award.

Rianne van harte bedankt!
Nu word het moeilijker, ik mag hem doorgeven aan twee andere blogs..

De eerste geef ik aan de nieuwe log van Gera: Septemberspring Gallerie. Gera is een nieuw blog gestart met allemaal foto's gemaakt van de patronen van Septemberspring, ik vind het erg leuk om te zien wat iedereen van de patroonbladen maakt. Gefeliciteerd Gera met je mooie nieuwe blog!

De tweede geef ik aan Atelier Constace. Ik lees graag op haar log en vond haar foto's van de expositie erg leuk! Prachtig om te zien hoe ze alles zo mooi etaleerd !Gefeliciteerd Constace met je prijs!

Jullie mogen hem van mijn blog afhalen en hem op je eigen log zetten en twee ander logs nomineren!

Dat verdiend een bloemetje!
 Dit popje is van Schatten van de natuur, ze heet Gerda gerbera!

Fijn weekend!
Groetjes,
 Corina

8 opmerkingen:

Ingrid. zei

Gefeliciteerd !
Wat een schattig popje !
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Corina zei

Dank je Ingrid, jij ook een fijn weekend!
Groetjes Corina

Barbara zei

Gefeliciteerd Corina, en wat een schattig popje weer! Leuk met die echte bloemen erachter!
Fijn weekend, groetjes Barbara

Corina zei

Hoi Barbara, dank je wel!
Het is Gerda gerbera van Schatten van de nauur, ik heb het nu wel in het logje vermeld, vergeten!
Groetjes Corina

Gera zei

Hoi Corina,
van harte gefeliciteerd! En tegelijkertijd dankjewel voor de Award!! Wat bijzonder zo direct op de eerste dag dat de foto gallerie is geopend! Een Gallerie waar jij al veel aan hebt bijgedragen! Dankjewel!!

Practige gerbera overigens! Mooi met die echte erbij!

groetjes, Gera

Corina zei

Hallo, Gera graag gedaan!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Gefeliciteerd!!

Corina zei

Dank je wel!
Groetjes Corina