zaterdag 3 oktober 2009

Zeepslinger en Award!

Gisteren heb ik zeepjes gemaakt voor de zeepslingers en alvast een slinger gemaakt voor een vriendin van Allysa, ze heeft vandaag een feestje of zoals ze het zelf zegt een party!
Ik vind het leuk zeepslingers te maken en het ruikt zo lekker. Ik heb de zeepjes allemaal op een bord gelegd zodat ze konden drogen.
De kinderen vonden het net suikergoed ze kregen zowaar trek.
Ik vind het ook wel een kleurrijk gezicht, ze staan hier nog wel even op de eettafel!
             




Gisteren heb ik van Annemieke een award gekregen, ik was aangenaam verrast!
Ik had geen idee dat je ook een award kon krijgen. Annemieke hartelijk bedankt hiervoor, ik liep de hele dag op wolken!

Ik mag nu twee nieuwe awards uitdelen en daar heb ik niet lang over hoeven nadenken.
Ik geef ze aan Maris en Chantal door deze twee dames ben ik gaan nadenken of ik een blog zou beginnen, ik geeft toe ik heb er de tijd voor genomen maar uiteindelijk ben ik over de streep en beleef er heel veel plezier aan!
Op deze manier wil ik jullie bedanken!
Jullie mogen de award aan twee anderen doorgeven.

Lieverds jullie hebben het verdiend, ik lees de blogs altijd met veel plezier!

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

8 opmerkingen:

Gera zei

wat een mooi gezicht die zeepjes! Is het moeilijk om te maken?

groetjes, Gera

Chantal zei

Lieve Corina!!!

Ik vind het zo leuk dat je toch overstag bent gegaan en een blog bent begonnen!!! En dat ik dan ook nog eens een award van je ontvang. Ik voel me zeer vereerd meid!!
Ik ga er eens even voor zitten.....

En je zeepslinger is weer helemaal goed zeg!! Wat een leuk idee is het toch, toppie!!

Ik wens je een fijn weekend,
Groetjes, Chantal

Corina zei

Hoi Gera, nee hoor het is niet moeilijk.
je rasp eerst de zeep, (ik gebruik Marseille zeep van de Tuinen), daar doe je een beetje water bij, alles kneden, daarna uitdrukken op bakpapier en er vormpjes uitsteken (koekjesvormpjes/kleivormpjes)!
Groetjes Corina

Heleen zei

Wat een gezellig bord zo, met al die kleurtjes!
Het zal wel lekker ruiken bij jou thuis!
Heleen

Barbara zei

Hai Corina, wat een ontzettend leuk idee, deze zeepslinger! Dat ga ik zeker ook eens proberen! Lijkt me een enig cadeautje voor moederdag voor de kleuters uit mijn klas ...
Groetjes, Barbara (en gefeliciteerd met je award ;)

Rianne zei

Ha Corina Ik ruik haast de zeep op je log. Je slinger heeft een mooie kleuren combinatie zo en dan nog met een leuk zeemeerminnetje van vilt erbij. Groetjes Rianne

-::Maris::- zei

Gefeliciteerd met je award en wat lief dat je hem aan ook aan mij doorgeeft, dankjewel!!!

Morgen ga ik hem op mijn log plaatsen en ik ga hem zeker doorgeven :D

Ik heb ook al een paar weken een schaaltje met zeepballetjes en zeephartjes op tafel staan...staat echt leuk! Bij jouw zijn kleurtjes super zo bij elkaar en ook deze zeepslinger is weer erg mooi geworden!

Anoniem zei

Hoi Corina, Wat is je site mooi zeg.
En wat heb je weer veel gemaakt,
Je weet ik doe andere dingen maar ik wens je veel succes met het ontwerpen van je patronen.

Groetjes Carla