donderdag 19 november 2009

Baking Christmas tree Cookies!


Dit is het derde Cookie van de Serie van Atelier Rainbow Wonders, wederom een heel leuk popje om te maken met een Tilda schortje en Tilda haartjes. Er zijn kraaltjes op de laarsjes toegevoegd maar voor de rest niets veranderd.
Ik ben benieuwd hoe ze uiteindelijk met de kerst alle drie bij elkaar komen te hangen!
Meestal verander ik nog van gedachten terwijl ik ermee bezig ben.... ;-)!



Vandaag ga ik verder met het maken met de Pindaslinger van Atelier Septemberspring, wat is het toch een leuk patroon!

Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

12 opmerkingen:

Chantal zei

Ook deze is weer erg mooi geworden!! Een mooi drietal bij elkaar!!.

Leuk dat je met de Pindaslinger bent begonnen, is het leuk om te doen? Veel pinda's hé.

Ik zie hem hier vanzelf wel verschijnen.

Fijne dag!
Chantal

Corina zei

Hoi Chantal,ja het zijn een heleboel pinda's maaar geen vervelend werkje af en toe eentje tussendoor en er zijn er zo 24 af ;-)
Groetjes Corina

Gerda Hartman zei

Ook al weer zo'n schatje. Zijn vast heel erg leuk bij elkaar. Succes met de pindaslinger. Maar dat komt vast helemaal goed.

Esther zei

Hoi Corina dit derde cookie is ook mooi,
Ze staan vast erg goed samen, succes met de pinda´s ben erg benieuwd.
Groetjes Esther

-::Maris::- zei

Heb je misschien aan foto van alle 3 cookies bij elkaar, ben benieuwd hoe dat staat en zelf ben ik nog niet zo ver...nr 1 is net af ;)

Deze is ook mooi geworden, leuke stofjes zitten er in de pakketjes..vindt je ook niet?

Fijne dag :D

Ingrid. zei

Leuk !!!!!!!!!!
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Corina zei

@ Maris, nee ik heb nog geen foto van alledrie gemaakt, dat wilde ik met de kerst doen om te laten zien waar ze dan hangen! ;-)
Groetejs Corina

Jeannet zei

Hallo Corina, Nu heb je ze compleet hé? Ik vind ze zo leuk geworden. Je foto's zijn altijd zo mooi en helder, prachtig! Dan komen de werkjes nog meer tot hun recht. Ik ben zo blij dat ik jou op het spoor ben gekomen want het is elke keer weer een feestje om te komen kijken. Groetjes van Smoek

Gera zei

Hoi Corina,
grappig stel zo bij elkaar!! Krijgen ze ene plekje in de boom?
Leuk dat je de pindaslinger gaat maken!

groetjes, Gera

Diane zei

Hoi Corina.

Ik weet niet meer of ik nou al gezecht heb dat ik het leuk vond om je te hebben ontmoet op de kreadoe, anders dan nog maar een keer. En je vraag of ik dit een leuk pakketje vond zal ik nog even beantwoorden. Ik vond het een heel leuk pakketje alleen ben ik niet zo`n lief hebber van de wassen laarsjes en in de beschrijving stond dat je veel met lijn "moest" of kon doen, ook dat vind ik minder, ik heb dus alles met naald en draad gedaan.
Fijn weekeind. Groetjes Diane

Diane zei

Foutje, lijn moet lijm zijn.

Corina zei

Hoi Diane, ik was ook altijd aan het stoeien met de waslaarsjes maar uiteindelijk lukt het me steeds beter!
Groetejs Corina