maandag 30 november 2009

De tweeling Ester's!


Deze twee Ester's van atelier Schatten van de Natuur heb ik voor een tweeling gemaakt, het zijn twee lieve dames in de bloei van hun leven, de een is mijn moeder de ander mijn tante!
Ik heb wel vaker wat voor ze gemaakt en ze zijn er altijd erg blij mee!
Deze Ester Kerstster heb ik al een keer gemaakt maar ze blijven zo leuk om te maken!
Voor mezelf ga ik ze ook nog maken, ik vind het zo'n mooi patroon en heb al een idee hoe en waar ik ze neer ga zetten!



Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

15 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een mooie tweeling heb je gemaakt!! En wat lief om ze ook aan een tweeling te geven. Ik moet nog een dikke week wachten voordat ik Ester als pakket in de hand mag nemen..... of zou Maris zich nog bedenken :-) en mij juist NIET dit verjaardagskado te geven.

Ze staan erg mooi!!
Groetjes, Chantal

Tineke zei

Corina, hoe lang doe je nou over het maken van zoiets moois? Ik werk zelf nooit met vilt en heb er dus geen idee van. Ik ben er eigenlijk best wel benieuwd naar. Ik denk dat de tweeling goed terecht komt bij je mams en haar zus. Ze zijn erg mooi.

Esther zei

wat een schatjes en de dames in de bloei van hun leven zullen er zeker blij mee zijn,lief dat je ze voor hun gemaakt hebt. groetjes esther.

Gerda Hartman zei

Het zijn weer plaatjes. Een heel mooi cadeau voor de tweeling.

Mascha zei

Heel erg leuk!
Groetjes Mascha

Francien zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog Corina...wat zie ik hier mooie creaties zeg!! die zou ik nou heel moeilijk vinden om te maken...zo klein en toch zo schitterend gemaakt....petje af hoor...heel mooi gedaan...ga gauw verder snuffelen en je volgen als je het goedvind...
groetjes Francien.

Ingrid. zei

Ze zijn prachtig !
Het pakket van de vlinders in het blog hieronder heb ik ook nog liggen... Die van jou zijn in ieder geval al erg leuk geworden !
Fijne avond , Ingrid. ( viltkriebels )

Barbara zei

Mooi geworden, Corina! Groetjes, Barbara

THEA zei

Wat een schatjes, Corina!! Sjiek ja........ze zullen er vast blij mee zijn.

Die haren is dat nou engelenhaar, of is dat iets speciaals om zoeiets te maken???

Geweldig!!

Groetjes Thea

Corina zei

Hoi Thea, het is speciale krulwol van o.a. wensley schapen heb ik mij eens laten vertellen.
Groetjes Corina

Corina zei

@ Tineke, ik heb er nooit op gelet en doe vaak even wat tussendoor, even een schoentje festoneren even een jasje of twee, de hoofdjes en skeletjes maak ik vaak 's avond gezellig op de bank en de rest de volgende middag/avond.
Het ene popje is ook bewerkelijker dan het andere deze zijn wat sneller dan degene in het vorige log, die zijn een stuk kleiner en dus meer gepriegel met meer details.
Groetjes Corina

Corina zei

@ Farncien, is goed hoor juist leuk dat je me wilt volgen!
Groetjes Corina

Crea Annemieke zei

Ook hier weer hele mooie dingen gemaakt.Vooral dat koolmeesje vind ik heel erg leuk.Haast niet van echt te onderscheiden.

Een zonnige groet van Annemieke

Rianne zei

Ze blijven leuk en wat heb je mooie duidelijke foto's. Super. Groetjes Rianne.

Gera zei

Hoi Corina,
ze zijn prachtig!! ik hoop ze ook nog voor kerst te maken. Ik heb de rode Hesters vorig jaar gemaakt. Nu nog graag een paar Esthers erbij.

groetjes, Gera