donderdag 5 november 2009

Eikenbladlichtje!


Dit eikenblad lichtje is een oud patroon van Ellen Soares oftewel atelier Duimelotje.
Deze heb ik een paar weken geleden gemaakt.
Ellen heeft zoveel leuke patronen en dit lichtje is er een van.
Ik had alleen geen bloemistendraad in huis en heb de twee eikenblaadjes waar de poppjes op zitten gefestoneerd met een ijzerdraadje van de vuilniszakken. Natuurlijk veel te zwak en de popjes hingen vrolijk op de grond.


Dit heb ik opgelost met een stuk pijpkaneel, het moet allemaal een beetje natuurlijk blijven toch ;-)!
Achteraf had ik ook een kaalgeknipte pijpenrager kunnen gebruiken.....!

Nu zitten ze gezellig op een groot dienblad met verschillende soorten kaarsen, de groene kaarsen ruiken ook nog lekker!

 
Fijne dag!
Groetjes,
Corina

11 opmerkingen:

gerlily zei

Lief. Een heel mooi sfeerplaatje weer.

Esther zei

Hoi Corina, wat ben bij creatief en wat maak je veel mooie dingen, dit tafereeltje is ook weer schattig.
Groetjes Esther.

Rianne zei

Hallo Corina. Ellen heeft inderdaad heel veel leuke pakketjes en dit is zeker een snoepie. Je hebt mooie kleuren gebruikt.Groetjes Rianne.

Chantal zei

Is leuk geworden :-). Ik had je gezicht wel willen zien toen ze ineens beneden bungelden. Mooi opgelost toch met pijpkaneel.

Mooi met die kaarsen erbij, alleen dat is een stukje privé :-), dat mag jij alleen ruiken.

Fijne dag,
Groetjes, Chantal

Mascha zei

Het weer eens prachtig om naar te kijken.
Groetjes Mascha

Crea Annemieke zei

Ha Corina,

Wat een schitterend leuk en gezellig plaatje en nu branden de kaarsen nog niet eens......

Daaaaag Annemieke

THEA zei

Een super gezellig beeld dat dienblad!

Af en toe moet je vindingrijk rijk zijn, niet?

Anders moet je het latenliggen tot je naar de winkel geweest bent, en dat kan natuurlijk niet!!Ik spreek uit ervaring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihihi.
Bij jullie ook zo druilerig?

Fijn weekend alvast!

Corina zei

@Thea, ha ha , je begrijpt het helemaal!!
Ja het is hier ook heel druilerig....!
Ik ben niet zo lekker en zit met een viltwerkje lekker droog op de bank.
Groetjes Corina

Barbara zei

Hai Corina, ziet er weer schattig uit! Wat maak je toch veel dingen! En al die mooie dingen, kun je die nog kwijt in huis? ;) Groetjes, Barbara

Corina zei

Hoi Barbara, ja hoor dat lukt best, dit dienblad staat op de eettafel en ik wissel regelmatig met de popjes.
Groetjes Corina

Anoniem zei

Enig geheel weer Corina, en creatief opgelost met je kaneelstokjes ;-)))
Liefs Carla.