zaterdag 7 november 2009

Engeltje Hagelbui!


 Dit schattige engeltje is van Schatten van de natuur
Ik was weg van het meisje met haar bontjasje, zittend op een wolk waar hagel uit valt.
Ze heeft ook van die mooie vleugeltjes op haar rug.
Erg leuk voor in de halve maan op de wintertafel, zover is het natuurlijk nog lang niet maar gehageld heeft het hier van de week wel!




























Haar jasje en mutsje heb ik versierd met kleine glazen kraaltje en er twee op haar laarsjes genaaid, dat doe ik meestal zodat je de schoentjes/laarsjes ook goed onzichtbaar kan vastnaaien aan het beentje met de kraaltjes mee.
Ze hangt nu voor het keuken raam waar de regen nu met bakken uit de hemel valt....






Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

Esther zei

Wat een schattig engeltje, leuk dat je haar met wat glas kraaltjes versiert hebt. leuk dat je de site erbij vermeld. even lekker neuzen.
Fijn weekend groetjes Esther

Chantal zei

Ze is erg mooi Corina, dat jullie al hagel hebben gehad.
Wat leuk met de bont afwerking, het is een erg leuk pakketje.
Hopelijk gaat het iets beter met je?
En hier is het ook grijs, een dag om lekker binnen te blijven.

Fijn weekend en groetjes, Chantal

Corina zei

Heel mooi zeg! Kende dit popje eigenlijk niet, maar je hebt 'r heel mooi gemaakt!

jeanet zei

OOOOOOch zucht wat mooi!!!
(behalve hagel op je kop krijgen want dat doet echt zeer!)Groetjes van Smoek

Anoniem zei

Hallo Corina fijn dat je het nog kon maken
voel je dat je weer wat op geknapt bent?
het engeltje is schitterend met dat bond en de
kraaltjes fantastisch
groetjes liefs je moeder.

Corina zei

Hoi Mam, ja ik voel me weer wat beter, de koorst is zo goed als weg en knutselen is altijd leuk of je nu ziek bent of niet ;-))
Liefs Corina

THEA zei

Wat is het weer een schatje geworden,Corina!!

Heel heel mooi!

Daar zul je met plezier naar kijken tijdens een regenbui.

Hier is het nog droog!!

Fijn weekend ook voor jou,

groetjes Thea

gerlily zei

Wat een schatje zeg. Heel lief. Fijn weekend.

Mascha zei

Wat een ontzettend mooi en lief engeltje. Heel mooi gemaakt met de kraaltjes en het bont.
Fijn weekend, Mascha

Corina zei

Dank jullie wel, ze hangt hier vrolijk voor het raam, het regent hier al de hele dag...
Groetjes Corina

Rianne zei

Hoi Corina. Vervelend dat je je ziek voelt. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je. Je hagelbuitje is erg leuk.Deze is me nog niet eerder opgevallen. Ik ken best veel pakketjes, maar zo als jij ze precenteerd worden ze alleen maar mooier. Groetjes Rianne.

Barbara zei

Hai Corina, wat een schatje! Mooi helemaal in wit. Groetjes, Barbara

Anoniem zei

AAA wat liefff, zó leuk met al die details.
De kraaltjes zo subtiel, net water druppeltjes.
Zei net bij Ingrid dat het mij steeds weer verbaasd dat er zo'n grote viltwereld is. Ik kende het helemaal niet.
Zoveel leuke werkjes zie ik ook bij jou. En je kop foto is ook zo mooi.
Blijf kijken naar dit mooie 'wereldje'!!;-))

marian'ne m

Anoniem zei

hagelsteentjes, dát bedoelde ik ;-))

Mm

Esther zei

Hoi Corina,

Fijn dat je je weer een beetje beter voelt! Je hebt Engeltje Hagelbui prachtig gemaakt maar wat maak jij nou niet prachtig.....Het is een eer om de ontwerpen door jou uitgevoerd te zien worden.

Gr. Esther

Francien zei

Je bent hier zo goed in Corina...prachtig is het engeltje weer geworden...mooi werk!!
groetjes Francien.

Gera zei

Hoi Corina,

Heb even onzettend zitten zuchten hier achter de computer. De afgelopen week kwam het er eigenlijk niet van om even langs te komen.
Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt!! ben weg van je Engeltje Hagelbui!!

Hoop dat je inmiddels beter bent!!
groetjes, Gera

Anoniem zei

Hallo Corina wat prachtig engeltje ik ben er weg van schitterend lieve groetjes ome Leen en tante dinie ook wat elysa gemaakt heeft prachtig

Corina zei

@Gera, dank je wel! Ja ik voel me weer helemaal beter!
Groetjes Corina

Corina zei

Hallo, Tante Dinie, wat lief dat U een berichtje heeft achtergelaten!
Lieve groetjes Corina