woensdag 11 november 2009

Ester Kerstster!



Ester Kerstster is stiekem mijn favoriet, ik vind haar zo’n mooie nostalgische uitstraling hebben.

Ik heb haar met veel plezier gemaakt, haar rok is van mooie licht groene sprookjes zijde en zoals jullie op de foto kunnen zien, iedere rok is uniek, ze hebben allemaal een andere teint groen.




Wat zal ze leuk staan met de kerst bij een echte kerstster of op een dienblad met lichtjes zoals het sterrenlichtje!

Mam ik heb er ook een voor jou besteld, ik weet namelijk zeker dat je er ook weg van zult zijn!



18 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

WOW, geweldig. Ik ben er helemaal weg van wat je weer laat zien. Vooral Ester Kerstster en de kerstvlindermeisjes. Van wie zijn die pakketjes?

Corina zei

Ze zijn vandaag uitgebracht van Schatten van de natuur! Je bent er snel bij!
Groetjes Corina

Gerda Hartman zei

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben altijd om zes uur op en vandaag sta ik natuurlijk in de startblokken voor de Kreadoe! Ik ga kijken of ze al te krijgen zijn. Ik vind ze echt super. Je hoort en ziet het wel.

Corina zei

Fijne dag en ze zijn al te koop, zeker op de Kreadoe, veel plezier!
Groetjes Corina

Chantal zei

Owwww, deze!!!!! Wat mooi!!! Ze is een plaatje zeg!! Ik heb met deze en de zilver-grijze inderdaad ook het meest. Ze is prachtig!!

Esther zei

Corina, ik heb je al persoonlijk 1000x bedankt (zelfs letterlijk hihihihi) maar ik wil je ook op je blog laten weten dat ik vind dat je geweldige mooie voorbeelden maakt. Al jouw voorbeelden zijn vanaf vandaag te bewonderen bij De Hofdames op de Kreadoe en volgende week bij de open dagen van Niels. Voor iedereen die naar de Kreadoe of de open dagen gaat; ze zijn echt een bezoekje waard. Corina naait zo netjes, het lijkt wel alsof het vilt onder de naaimachine heeft gelegen! En van die vriendelijke gezichtjes wordt je heel blij, ik heb de voorbeelden met pijn in mijn hart meegegeven want het liefst had ik ze allemaal hier uitgestald, hahahaha.

Corina, dikke pluim voor jou!

Gr. Esther

Liane zei

Ik kan me voorstellen dat Esther blij met je is Corina, je maakt zulke mooie popjes ! De ontwerpen zijn trouwens ook super, mijn favoriet is toch wel de kerstster en die popjes in de kransjes. Erg leuk !

groetjes, Liane

Corina zei

Dank je wel Esther, ik kleur tot achter mijn oren!!
zonder jouw mooie ontwerpen zou ik ze niet eens kunnen maken, alle eer komt jou toe!
Ze zijn zo mooi allemaal en erg leuk om te maken!
Groetjes Corina

Corina zei

@Liane, Dank je wel!
Groetjes Corina

Esther zei

Neeeeeee Corina, ik trap er niet in! Je kunt de eer niet afschuiven! Die komt jouw toe! Of zullen we het hele blog vullen met complimenten over elkaar, hihihihi. Dan moeten we ook foto's gaan maken van onze blozende gezichten, dan valt er voor de anderen ook nog wat te zien! Want het zijn niet alleen mijn ontwerpen die je zo mooi maakt, ik heb alleen de gelegenheid gehad om ze ook in het echt te zien en dan zijn ze nog mooier ondanks dat ze al prachtig op de foto staan.

Esther

Mascha zei

Misschien schrijf ik steeds hetzelfde dat ik het mooi en prachtig vind maar ik kan gewoon niet anders. Ik vind het gewoon geweldig mooi.
Groetjes Mascha

-::Maris::- zei

Wat zijn ze allemaal prachtig gemaakt, wat een plezier zal je er aan beleeft hebben en het dan helemaal verborgen houden..het is je super goed gelukt enne neem de complimenten van Esther nou maar aan want je hebt ze driedubbel en dwars verdient!!!

Gera zei

Hoi Corina,

Wat heb je het weer super, super, super, super, super, super, super, super mooi gemaakt allemaal!!
En er weeeeeeeeer fantastische tafereeltjes en foto's van gemaakt. Een betere ambasadrice kan Eshter zich niet wensen!!

groetjes, Gera

Corrie www.wittebroodjes.web-log.nl zei

Hallo Corina, vandaag eindelijk eens gelegenheid om op je weblog te komen kijken.
Ik kijk mijn ogen uit bij al die schattige viltcreaties, je hjebt ze ook zo mooi gefotografeerd in de natuur.
Prachtwerk!

Esther zei

Hoi, weer zo mooi. de bloem zien er ook zo echt kerst uit.
Mooi met die kaarsen en achter.
Groetjes Esther

Anoniem zei

Sjonge wat veel alweer en zulke leuke dingen.

Hihi die hans en ans, klinkt grappig.
En zo mooi deze ster dat wit en groen zó fris.
Het lantaantje is ook erg leuk.

Je werkt zo netjes, leuk !!!

Ben benieuwd wat er gaat komen !!?;-)

marian'ne m

Claudia zei

Wat een prachtig plaatje de 2 Esters bij elkaar zo met het mos en de kaarsen erachter. Een erg leuk ontwerp maar zeker ook prachtig gemaakt. Dat brengt iemand nog eens op leuke ideeën.
gr Claudia

Anoniem zei

wat zijn ze weer mooi!!! ik heb helemaal fan van ester kerstster.... nou maar hopen dat ze er zondag nog is... hihi

liefs angelina