dinsdag 3 november 2009

Heart for Christmas Cookies!





Dit hartjes koekjespopje is van een nieuw atelier Rainbow-wonders, ze heeft een
hele serie van deze koekjes gemaakt, een ster, kerstboom en dit hartje.
Ik heb dit popje een tijdje geleden bij Joy besteld, erg leuk patroon en mooi uitgelegd met kleurenfoto's voor het maken van het hoofdje en lijf.



De haartjes zijn van Tilda wol, ik zou er alleen iets meer in het willen hebben. Dit komt omdat ik gewoon dol ben op lang haar bij dit soort popjes!
Voor de rest het patroon gevolgd en alleen kraaltjes op de waslaarsjes gedaan.

Ze hangt hier nu te bengelen aan de kastdeur, ik denk dat ik er nog een paar ga maken voor de kerst!


Om Rianne's vraag te beatwoorden, het is hier inderdaad wat rustiger maar dat komt allemaal volgende week woendag weer goed, dan laat ik zien voor wie en waar ik mee ben geweest!


Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

27 opmerkingen:

Chantal zei

Wat is ze leuk!!!! Nu hij gemaakt is trekt hij me veel meer. Grappig is dat soms hé. Dat bepaalde patronen pas meer gaan spreken als iemand hem gemaakt heeft. Wel veel 'gewone' stofjes of niet? Ik weet niet of mij dat wel zal liggen.... maar niet geprobeerd is ook niet weten of je het leuk vindt.

Ik wacht in spanning af wat er na volgende week allemaal te zien is :-).

Groetjes, Chantal

Corina zei

Hoi Chantal, de hoed en de broek zijn van vilt en de rest is een katoentje, makkelijker dan je denkt, je moet het plakken met textiellijm, de zoompjes en het geblokte lintje.
Groetjes Corina

Hilda zei

Ooooooooooooooooo Corina, wat is ze mooi.
Super creatie weer!!!!!!
Groetjes Hilda

-::Maris::- zei

Ze ligt hier met haar zusjes nog te wachten in de voorraaddoos, wil eerst mijn sinterklaasdingen maken maar mijn handen jeuken als het haar bij jou zie!
Ze is erg, erg mooi geworden!!

Margreet zei

Wat een perfect cookie zeg is dit, en je werkt ontzettend netjes! Fijn dat we nog even hier kunnen kijken nu clubs er nog niet is. Dankjewel voor al het moois! Liefs Margreet

jeanet zei

Jaaaaaa het is weer om op te vreten
Bravo, groetjes van Smoek

gerlily zei

Wat een schattig meisje (ik heb het sterrenlicht besteld). Ben benieuwd naar de rest van de meisjes.

Corina zei

Dank jullie wel! @ Gerlily, wat leuk ik ben benieuwd!
Groetjes Corina

Natasja zei

Wat een snoesje!!!
Ik wacht in spanning af tot volgende week. Ben erg nieuwsgierig aangelegd, hihi!!
Fijne dag!

Corina zei

Hi Hi nog even wachten...!
Groetjes Corina

Diane zei

Hoi Corina.

Ik lees dat jij ook een geheime missie hebt, Volgens mij de zelfde als ik. Die van mij mag ook woensdag in het openbaar verscheinen.

Groetjes Diane

Ik heb ook een pakketje van Rainbow-wonders, Die met het kerstboom koekje. Heb ik gewonnen bij "your zoap". Moet hem nog wel maken.

Corina zei

Hoi Diane, wat leuk als we dezelfde missie hebben, ik ben benieuwd woensdag!
Wat leuk dat je dit koekje gewonnen hebt, heb jij ook nu zoveel tijd voor eigen creaties.... ;-)
Groetjes Corina

Crea-Laura zei

Corina, wat een prachtig kerstkoekje heb je gemaakt! super! Tja zolang het poppenhoekje eruit ligt ga ik verder rondneuzen :) en kan ik hier je nieuwe creatie bewonderen. gr. Nel ( petronella)

Tineke zei

Corina, je sterrenlichtje was al zo mooi en nu dit kleine lieverdje weer. Het is weer genieten bij je.

Mascha zei

Wat een liefje,
Groetjes Mascha

Esther zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Esther zei

Hoi Corina wat schattig en leuk dat je er een paar vriendinnetjes voor haar bij gaat maken.
Geweldig Groetjes esther

Barbara zei

Hai Corina, enig is ze! En die laarsjes! Hoe heb je die gemaakt? Schattig! En ik ben nu al benieuwd naar woensdag ... Groetjes, Barbara

Corina zei

Hoi Barbara, het zijn waslaarsjes, ik doe daar meestal een of twee kleine glaskraalgtjes op dat vind ik leuker!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Wat een schattig koekje zeg. Heel mooi gemaakt Corina. Leuke stijl! Ben ook benieuwd wat je volgende week mag openbaren.
Liefs Carla.

Miriam zei

oooo, mooi corina! Erg leuk, ook leuke foto's!

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Erg mooi geworden en ook zo'n mooie duidelijke foto! Ben wel benieuwd naar de tilda haren, weet je welke wol hier voor wordt gebruikt?
Groet Thea

Corina zei

Hoi Thea, nee ik heb geen flauw idee, Emma zei dat er moeilijk aan te komen is en dat er nu andere haartjeswol in de pakketjes zitten.
Groetjes Corina

Rianne zei

Hallo Corina. Wat een mooi schattig meisje is het geworden. Echt een kerst-kookie. De andere kookies zijn ook erg leuk. Leuk om in de keuken te hangen.Groetjes Rianne.

Barnyard Country Gifts zei

Oh wat leuk dat ik ze nu bij jou zie. Ik heb nog heel erg staan twijfelen op de handwerkbeurs (bij Creative Joy Design). Achteraf natuurlijk spijt dat ik ze niet heb meegenomen, maar des te leuker dat ik er nu bij jou van kan genieten.
Lieve groet, Annemieke

anneke.love zei

Hoi Corina. Wat een schatje! En wat heb je die mooi gemaakt. Ik heb deze en het sterretje maandag besteld bij Rainbow-wonders. Ik had het al op de handwerkbeurs gezien (bij Joy Design)maar toen niet meegenomen. Achteraf natuurlijk veel spijt ervan. Nu heb ik ze afgelopen maandag besteld met de actie (2 voor 15,95 op haar site zelf). Ik wilde er eerst maar 1 bestellen maar heb er toch maar 2 besteld. Ik kan het alleen nog niet zo mooi als jij. Ik doe het nog niet zo lang. Heb je nog tips? Maandag maar eens aan het eerste pakketje beginnen.
Groetjes Anneke

Corina zei

Hoi Anneke, het fijne van deze pakketjes is de uitgebreide handleiding met kleurenfoto's van het maken van het hoofdje, ik hoor het wel als je er niet uit komt!
Groetjes Corina