dinsdag 24 november 2009

A Heart for You!



Dit  leuke hart is een patroonblad van Atelier Sweet Moonies.
Het leuke van een patroonblad is dat je naar hartelust alles kunt aanpassen maar ik heb me ingehouden, dit keer.
Op het patroonblad staat dat de viltkraal van mosgroen moest zijn met witte stippen, de strikjes onderaan het belletje in twee kleuren groen, die heb ik veranderd. De kleur groen heb ik wel toegevoegd op de muts van de Kerstman, twee hulstblaadjes en twee rode kraaltjes!



Erg leuk patroonband, het borduren van het hart vond ik erg leuk, ik heb oplosbaar vlies gebruikt of soluvlies, net toveren vind ik dat.
Je moet eerst het patroon overtrekken op het vlies met potlood dan op het vilt spelden en borduren maar, als je klaar bent kan je het vlies onder de lauwe kraan eraf spoelen, het lost dan op!
Ik had nog niet eerder met dit vlies gewerkt maar ga het zeker vaker gebruiken.
Ik vind het engeltje onderaan zo’n schatje, als ik tijd over heb ga ik er nog een paar maken voor in een kersttak of voor in de kerstboom!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

14 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Corina, hij is prachtig geworden! Het kleine engeltje is inderdaad erg leuk om in de kerstboom te hangen. Ik wil deze hanger binnenkort ook gaan maken maar eerst de tuinkabouters afmaken :D

Fijne dag,

groetjes Maris

Gerda Hartman zei

Het is een plaatje geworden. En die engeltjes zullen zeker schattig staan in de kerstboom.

Mascha zei

Het is een schattig geheel geworden.
Groetjes Mascha

Chantal zei

Ik vind het zo'n mooi patroon. Mooi werkt dat hé met het vlies om op te borduren, ik kende het al. De vorige keer had ik alleen te koud water gebruikt en dan blijft er een waas achter. Dus toen was ik eigenlijk niet zo te spreken en nu ik het op de juiste manier heb gebruikt... super spul :-).

Het geheel is erg mooi geworden.
Groetjes, Chantal

jeannet zei

Hoi Corina, adorable! Ik dacht eerst nou dit patroon kan ik wel over laten gaan, ik vind het niet zo bijzonder. Maar nu ik hem bij jou zie kan ik de verleiding niet weerstaan en ga hem toch maar kopen en maken want ik vind hem echt heel erg leuk en vooral erg lief! Groetjes Smoek

THEA zei

Oooo wat een leuk engeltje hangt daar onderaan!!!

Enigggggggg....ik zou het zo na kunnen maken. Zo leuk!!

En bedankt voor het compliment, maar het lijmpistool gebruik ik bijna nooit!!
Ik werk liever met verse materialen, en dan maak je de dingen ook op een andere manier vast!
Je hebt zeker wel gezien dat ik je gelinkt heb, ik ben benieuwd of jij er nu ook nog reacties op krijgt!!!

Fijne avond, groetjes Thea

Anoniem zei

OOO wat is deze leuk !!
Leuk al de details te zien.
En ik moet grinniken om de haartjes van het engeltje !!

marian'ne m

Esther zei

Hoi Corina,wat leuk ik heb vandaag het patroontje binnen gekregen die van jou is erg mooi geworden. leuk dat je er andere lintjes aan gemaakt hebt,
ga er morgen aan beginnen, groetes esther.

Barbara zei

Hai Corina, heel mooi geworden, leuk met al die kleine details! Groetjes, Barbara

Ingrid. zei

MOOIIIIIIIIIII!!!!
Ik zie hier aldoor zoveel mooie dingen die ik ook nog ( eens ) wil maken ; zucht....
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Tineke zei

Corina wat een moppie dat kleine engeltje. Ik vind haar een beetje een gingerbreadengeltje. Een lieverdje. Je hart is prachtig en zo moooi gemaakt. Toppie!

Natascha zei

Lieffie....
Groetjes Natascha

Corina zei

De haartjes van het engeltje zijn van rode ijzerdraadjes gemaakt!
Groetjes Corina

disa zei

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色