zaterdag 28 november 2009

Kerstvlinder paartje!


Dit schattige tweetal zijn het kerstvlindermeisje en jongetje van Atelier Schatten van de Natuur, ik vind het zulke mooie pakketjes, leuk zilver stofje en de vleugels met de glitters!
Ik heb het meisje al eerder gemaakt maar niet voor mezelf, het waren voorbeelden voor de Krea Doe, deze twee hou ik lekker zelf!
Ze zijn erg leuk om te maken, het zilveren stofje wat er bij zit werkt erg makkelijk en er zit veel variatie in deze stof, als je hem uitrekt dan krijg je een zwart streepjes stofje wat o.a. om de armen bij het jongetje en bij het meisje op haar muts zit.
Ik dacht eerst dat het een lintje was ;-)!



Ze staan nu samen op een zinken bord met decoratiemateriaal waar ik zomaar tegen aanliep bij de Xenos in de kleuren zwart/zilver, een zilveren ketting erbij en een mooie kaars en ik ben al klaar voor de kerst!
Echt erg de Sint is nog steeds in het land…..!

Fijn weekend!

Groetjes,
Corina

11 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Ik vond ze al mooi en zoals je weet heb ik ze op de Kreadoe gekocht, maar in deze decoratie opstelling zijn ze helemaal schitterend. Ben nu dubbel blij dat ze hier liggen om gemaakt te worden.

Gera zei

oooooooooh Corina, wat is het weer prachtig!!

groetjes, Gera

-::Maris::- zei

Ze zijn erg mooi geworden en de styling is helemaal top!!

Fijn weekend!

Chantal zei

Het is zo'n mooi geheel geworden.
Echt erg mooi!

Fijn weekend, Chantal

Esther zei

Mooi, echt kerst en wat fijn dat de xenos bestaat en zulk leuk spul heeft. je hebt er een mooie creatie van gemaakt. groetjes esther.

Barbara zei

Hai Corina, wat een mooie dingen heb je de afgelopen week weer op je weblog gezet. Dit is ook weer een pronkstuk, hoor! Groetjes, Barbara

Anoniem zei

Prachtig, wat sfeervol in deze kleuren.

En de engeltjes zo mooi gemmakt.

MM

Jannie zei

In één woord PRACHTIG!

groetjes Jannie

THEA zei

Ook al weer zo'n mooi stel, apart met die kleuren!!

En idd een beetje vroeg, maar omdat je het zo mooi gemaakt hebt, zal Sint het je wel vergeven!!!

Groetjes

Corina zei

Ik heb het nog maar even boven gezet, na de Sint halen we ze weer naar beneden!
Het word al lekker kerstig boven...;-)
Groetjes Corina

Natasja zei

Wat een pittige vlindertjes!! Heel anders dan gewoonlijk, maar erg leuk!