woensdag 11 november 2009

Kerstvlindermeisje!



Dit Kerst vlindermeisje, is ook al zo’n schatje, ze is een echt kleintje. Mooi vind ik ook de glimmende stof waarvan haar rokje en hoed zijn gemaakt, heel leuk materiaal om mee te werken.

Ik had het nog niet eerder gezien, het werkt makkelijker dan ik in eerste instantie dacht.

Ik had verwacht dat de stof zou glijden maar dat deed het niet.Naast dit meisje is er ook nog een kerst vlinderjongetje




Leuk setje voor in de kerstboom of in een kertsstuk!




3 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Corina,

Ik vind ze echt helemaal super!! Bij Niels zijn ze al gereseveerd!! Ik vind het zo leuk om nu iets gedetaileerder te kunnen kijken. Ben heel benieuwd naar de stof.

Groetjes, Chantal

Mascha zei

Schitterend. Heel mooi in het grijs. Ik vind het gewoon prachtig.
Groetjes Mascha

Esther zei

Schitterend weer erg mooi
Groetjes Esther