maandag 16 november 2009

Kerstwens!


Deze kerstwens is gemaakt door Allysa, dit pakketje komt uit de schatkist van atelier Pippilotta.

We hebben dit pakketje afgelopen zaterdag bij Joy gekocht tijdens de Krea doe, Allysa zag hem hangen en zei dat ze die erg leuk vond.


Gisteren is ze er enthousiast aan begonnen, ze vond het een lekker snel pakketje!
Op het bijgeleverde kaartje kan je een kerstwens opschrijven, Allysa wil er een hele mooie wens opschrijven en denkt er nog even over!
Ik vind het erg leuk om te zien dat ze de steekjes ook steeds dichter bij elkaar maakt en geen hulp wil als ze iets vraagt, ik mag het alleen uitleggen ;-)!
Het enige wat ze heeft toegevoegd zijn haartjes, een kraaltje bij de ster op de muts en natuurlijk glittergel, sterren horen te stralen toch?



Fijne dag!
Groetjes,
Allysa en Corina.




11 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Allysa en Corina wat een leuk kerstwens, nu word het vast een mooi, gezellig kerst.
Knap van je Allysa, Groetjes Esther

Chantal zei

Dat heb je erg mooi gemaakt hoor Allysa. Leuk ook dat je zelf details hebt toegevoegd. En uiteraard hoort daar de glittergel bij, een ster die niet staalt dat kan toch niet.

Mooi om te zien hé Corina, dat ze alleen uitleg wil en dan ook nog zo gedetaileerd te werk gaat. De haartje, de kraaltje... echt heel erg mooi.

Groetjes, Chantal

Ingrid. zei

Super geworden ; vakvrouw !
;-)
Groetjes uit Assen.

Carola zei

Allysa, gezellig met je moeder op stap naar de Kreadoe! En wat een leuke dingen heb je daarvandaan meegebracht! Je windlicht is prachtig! Leuk hè, mozaïeken? Je Kerstwens is ook mooi geworden!
Groetjes,
Carola

Gerda Hartman zei

Super. Zo moeder zo dochter. Hoop dat mijn dochter ook nog interesse in vilt gaat krijgen. Bij de oudste zie ik het niet meer gebeuren dat ze gaat handwerken, maar de bij de jongste wel. Complimenten voor Allysa.

atelier keet zei

wat Maak jij een prachtige dingen zeg! wauw!

Barbara zei

Hai Alyssa en Corina, wat leuk om te zien hoe creatief jullie allebei zijn. Ik vind je kerstwens heel mooi geworden, Alyssa! En ik snap dat je goed wilt nadenken over je wens erop! Groetjes, Barbara

Anoniem zei

Wat leuk om te zien dat je hem al af hebt, prachtig gemaakt, helemaal goed :)

groetjes Marianne (kipje36)

Anoniem zei

Ongelofelijk wat ben je snel Alyssa en wat een schattig pakketje! Moet wel zeggen dat je net zo creatief bent als je moeder. Zelf al dingen toegevoegd/ aangepast. Heerlijk om zo bezig te zijn. Ga zo door hoor! VOnd het erg leuk om jullie even gezien te hebben op de KreaDoe en helemaal leuk dat ik het windlicht al voorbij zag komen. Daar trof ik jullie ;-)
Groetjes MargreetH

THEA zei

Ik vind het wel ontzettend leuk geworden hoor!
Knap gedaan!
Wat zal dat gezellig zijn, zo samen knutselen!

Fijn weekend, groetjes Thea

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Wat een leuke kerstwens heeft je dochter gemaakt. Lijkt me ook wel wat samen met mijn dochters aan tafel knutselen, maar helaas vinden ze dat niet zo leuk!
Groet Thea