maandag 9 november 2009

Kruidnoten krans!




Deze kruidnoten krans heb ik vorig jaar gemaakt, een strokans met kruidnoten erop gelijmd met een lijmpistool. Heel leuk zou je zo zeggen maar ik had mijn vingers lelijk aan de lijm verbrand, die kruidnootjes zijn ook zo klein...;-)!





Na Sinterklaas heb ik de krans in een afgesloten zak weer opgeborgen om te zien of hij goed zou blijven(wel de pietjes eraf gehaald natuurlijk).
 En jawel hoor, gisteren de boel ontmanteld en hij ruikt zelfs nog lekker!
Dit jaar dus geen verbrande vingers!




Volgend jaar wil ik graag de Sint en de Pietjes maken met een tricot hoofdje voor op de krans.



Pietjes heb ik al gemaakt  met een tricot hoofdje zie de Pietenkrans, nu de Sint nog.
Wie weet zie ik een leuk pakketje tijdens de Krea doe.
Ik heb de kruidnoten krans op een dienblad gezet, de pietjes, de sint en paard erop geschikt en lekker suikergoed eromheen gedaan.
Laat de Sint maar komen, wij zijn er hier klaar voor!
Oh ja vergeet ik het nog bijna, er is hier al heerlijk van het suikergoed gesnoept ;-)!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina



15 opmerkingen:

THEA zei

Dat geloof ik meteen, van dat snoepen!!Niet gek hoor!

Ik vind je idee super,kan ik ook wel eens doen!
Ga je link meteen opslaan, zodat ik die kan plaatsen, mocht ik er een maken!!

Fijne week Corina!!

Gerda Hartman zei

Ziet er ontzettend leuk uit. Jullie zijn er ook helemaal klaar voor!

Chantal zei

Wat ontzettend leuk!!! En dat die krans na een jaar nog goed is. Super zeg!!

Laat de Sint maar komen.

Groetjes, Chantal

jeanet zei

Hoi Corina, het is om op te vreten, zo leuk!
Groetjes Smoek

Mascha zei

Wat een leuk idee! Het ziet er ook zo leuk uit.
Groetjes Mascha

Esther zei

wat leuk en lekker z´n pepernoten lucht in huis,
groetjes esther.

Gera zei

zucht, zucht, zucht. Corina!!!!!!! wat prachtig!!!
ben er helemaal weg van!!

groetjes, Gera

Jannie zei

Hallo Corina,
ik vind dit alweer zo'n super idee! Heel erg mooi!!!
Groetjes Jannie

Rianne. zei

Hallo Corina. Leuke krans heb je gemaakt. IK heb ook zoiets gemaakt, maar dan voor op de deur. Ik moet hem nog tevoorschijn halen en een foto te maken. Je vingers doen erg zeer als je aan de lijm blijft hangen. Gelukkig groeit het vel weer aan. Groetjes Rianne.

Anoniem zei

Corina, geweldig ziet het eruit zo!!! Wat goed dat je pepernotenkrans goed is gebleven. Scheelt een hoop blaren dus.....Had jij hem vorig jaar met dezelfde sint en pietjes opgemaakt? Heb zelf het idee dat de krans toen heel anders was ;-)))
Groetjes Carla.

Corina zei

@Carla, Ja vorig jaar waren het dezelfde pietjes en sint, ze zijn van de Seizoenskindertjes, ik heb het patroonblad er even bij opgezocht, ik wist het ook niet meer.
Vorig jaar stond de krans op een taartschaal. zonder de zakjes en extra snoep!
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Superleuke krans enne weer een top idee waar ik misschien mee aan de haal ga ;)

Corina zei

@ Maris, leuk ik ben benieuwd!
Groetjes Corina

Esther zei

Een superleuke creatie! Ik heb ook al eens mijn vinders verbrand aan een lijmpistool, ik weet waar je het over hebt!

Gr. Esther

Lief Leuk & Anders zei

Hij is erg leuk!