woensdag 11 november 2009

Nieuw ontwerpen Schatten van de Natuur!

Zoals ik vorige week al aankondigde had ik een geheime missie, ik was voorbeelden aan het maken voor Atelier Schatten van de natuur. Ik kon ze nog niet laten zien omdat ze pas vandaag officieel uit komen. Esther heeft maar liefst 7 nieuwe pakketjes uitgebracht, allemaal natuurlijk schitterend!

In de blogjes hieronder zal ik ze laten zien, ik heb er vijf met veel plezier gemaakt, twee keer zelfs!
Esther bedankt dat ik ze voor je mocht maken!

Heel veel kijkplezier!
Je kan "klikken"  op de foto's dan vergroten ze!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

10 opmerkingen:

Chantal zei

Dat was de geheime misse meer dan waard!! Jammer dat je griepig was zodat je waarschijnlijk iets minder hebt kunnen genieten.
Het zijn echt plaatjes geworden. Esther zal blij met je zijn.

Groetjes en een fijne dag, Chantal

Ingrid. zei

Ze zijn prachtig ! Vannacht had ik ze al op de site van Niels zien staan ! Leuk h`, voorbeelden maken.
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Diane zei

Hoi Corina

Toch niet de zelfde Missie.
Wat een mooie nieuwe ontwerpen zijn dit, en ook erg mooi gemaakt.

Groetjes Diane

Anoniem zei

Hoi Corina,
Nou het zijn plaatjes geworden hoor, de voorbeelden die je voor Esther hebt gemaakt. Hier kun je met recht trots op zijn!!
Ziet er tiptop uit.
Liefs Carla.

Barbara zei

Wauw Corina, wat een prachtige werkjes weer! En ook weer van die mooie foto´s! Je hebt hard gewerkt, zeg! Nu even je arm laten rusten, hoor!
Groetjes, Barbara

Rianne zei

Hallo Corina wat een ijver. Je hebt wel je best gedaan de afgelopen tijd. Doe je nog wel eens wat anders dan knutselen of heb je een huishoudster? Grapje! Mijn petje af hoor, ze zijn stuk voor stuk mooi geworden. Groetjes Rianne.

Corina zei

Hoi Rianne, nee ik heb geen huishoudster, en voor deze pakketjes heb ik wel alles uit de kast moeten trekken en flink door gewerkt maar ik vond het erg leuk om te doen!
Ik doe het nu wat rustiger aan als je het goed vind...;-)
Groetjes Corina

Jannie zei

Mooi, Prachtig, Schitterend.
Groetjes Jannie

Rianne zei

Hallo Corina. Ja ik vind het goed dat je het ietsje rustiger aan doet. Ik las bij Barbara dat je zaterdag naar de kreadoe gaat. Ik ook we zien elkaar vast wel. Ik mag bij poppejans helpen. Maak je even bekend wie je bent. Dan hebben we er een gezicht bij als we loggen.[ wat een woord]
Groetjes Rianne en tot morgen.

Corina zei

Hoi Rianne, Dat is goed hoor, ik ben vorige keer ook bij Jannie geweest en kom zeker even gedag zeggen!
Tot morgen,
Groetjes Corina