dinsdag 17 november 2009

Sparkling Christmas Cookie!



 Dit Sparkling Christmas Cookie is van Atelier Rainbow wonders, ik heb er al een gemaakt met een hartjes koekje en nu deze met een ster koekje! Er is een serie van deze Christmas cookie's 3 in totaal, ik ben nu met de derde bezig, die is met een kerstboom koekje. Ik vind het leuke pakketjes om te maken met Tilda haartjes en waslaarsjes, daar heb ik twee rode kraaltjes in gedaan. De pakketjes zijn mooi verzorgd en er is voldoende materiaal in aanwezig en een zeer duidelijke beschrijving van het maken van het hoofdje en skeletje! Met de kerst zullen ze erg leuk staan in de kerstboom of in een kerststuk, ik weet nog niet waar ze precies zullen belanden ;-)!




Fijne dag!    
Groetjes,
Corina

14 opmerkingen:

Crea Annemieke zei

Hallo Corina,

Wat een leuke koekjes ben je aan het maken.Maar of ze lekker zijn? Mooi in ieder geval.
Hele mooie blog heb je!!

Groetjes van Annemieke

Gerda Hartman zei

Ook deze is weer erg leuk. Lief gezichtje en die laarsjes vind ik snoezig.

Mascha zei

Oooh, Ook deze is weer schattig.
Groetjes Mascha

Ingrid. zei

Wat een schatje !Ken het atelier niet ; leuk ontwerp !
Groet uit Assen.

Anoniem zei

Weer prachtig geworden Corina. Op naar de volgende?
Liefs Carla.

Corina zei

@Annemiek, ik heb het nog niet geprobeerd of ze leker smaken.;-)
@ Ingrid , het is een nieuw atelier van een meisje Emma van 17 jaar, ik heb daar zo'n bewondering voor!

Corina zei

@ Carla, ja inderdaad de volgende is in de maak ;-)

http://koekendiefie.web-log.nl/mijn_weblog/ zei

Hallo Corina. Je bent alweer druk geweest. wat zal je kerstboom mooi worden.[of kerststuk of of of] Waar je ze ook neer hangt het zal mooi zijn.
Groetjes Rianne.

Barbara zei

Hai Corina, schattig! Om op te vreten! ;) Groetjes, Barbara

Esther zei

hoi Corina, mooi, ik ben benieuwd naar de derde.
Deze twee zijn al erg prachtig, groetjes Esther.

Chantal zei

Wat knap hé hoe Emma deze pakketjes ontwerp.

Ik vind ook dit weer een schatje om te zien.

Fijne dag en groetjes,
Chantal

Corina zei

@ Chantal, zeker weten, ik vind erg knap van haar!
Groetjes Corina

jeannet zei

Wat een gezellige kerstboom ga jij toch krijgen met al die mooie creaties erin. Wel alsjeblieft even een foto maken hoor als het zover is! Ik ben erg schieonierig van aard ha,ha,ha... Ik verheug mij er nu al op! Groetjes van Smoek

Corina zei

@ Jeannet, ik maak een foto voor je tegen die tijd ;-)
Groetjes Corina