vrijdag 18 december 2009

Assepoester en kerstworkshop!


Gisteravond had Allysa kerstfeest op school en wilde ze zo graag krullen in haar haar.
Ik had nog zo'n carmenset staan van lang geleden en dat hebben we geprobeerd.

Een gelach en gegier was het gevolg, de krullers zijn zwaar en warm en ze kreeg er een knikkebol van zei de dame in kwestie...

Eenmaal afgekoeld, de rollers en Allysa kwamen er prachtige krullen tevoorschijn en daar moest natuurlijk ook een foto van worden gemaakt!
Is het geen plaatje!!



Woendagavond heb ik samen met een groep overblijfouders een kerstworkshop mogen volgen, enorm leuk was het en weer veel geleerd!


Deze workshop werd ons aangeboden door de overblijf, een erg leuk idee en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Er was een afmelding van iemand die ziek was en ik mocht er nog een maken, helemaal niet erg, inmiddels is het kerststuk bij de zieke aangekomen, ze is er erg blij mee ;-)!~



Fijn weekend allemaal!
Groetjes,
 Corina

15 opmerkingen:

THEA zei

Je dochter ziet er geweldig uit...feestelijk met die krullen!! Ze straalt helemaal!!

Gerda Hartman zei

Ze ziet er geweldig uit en je tafelstukje is weer prachtig. Mooie warme kleuren.

Chantal zei

Wat een prachtige dame!! Kan me voorstellen dat jullie wat hebben afgelachen, laten we eerlijk zijn als de rollers er in zitten is dat niet het meest charmante.... :-). Het resultaat is verbluffend. Heeft ze een mooi kerstfeest gehad?

Wat leuk dat jullie dat met de overblijfouders hebben gedaan.... het ziet er mooi uit!! Kun je alles nog kwijt thuis?

Ik wens je vast een fijn weekend!!
Groetjes, Chantal

jeanet zei

Hallo Corina, van alles wat je gemaakt hebt is je dochter het allermooist geworden! Ja een plaatje en een coole Assepoester! Hartelijke groet van Smoek ( de kerststukjes zijn ook gezellig )

Mascha zei

Je dochter ziet er prachtig uit op de foto. Het staat haar goed die krullen. Kan me wel voorstellen dat jullie een hoop lol hebben gehad.
Weer een moment om later aan terug te denken.
En het maken van kerststukjes is wel aan jou toevertrouwd.
Fijn weekend, Mascha

Gera zei

Wat heb je een prachtige, stralende dochter!! geweldig die krullen!! Voor herhaling vatbaar?? (alleen al voor de lol die het zetten van de rollers geeft?!!).
De kerststukjes zijn prachtig van kleur!

fijn weekend, Gera

Barbara zei

Hai Corina, ik wil ook nog even reageren op je stralende dochter, hoor! Een plaatje! En je kerststuk is ook heel mooi geworden. Ik wens je alvast een stralende kerst! Groetjes, Barbara

Esther zei

Wat een plaatjes, zowel Allysa als je kerststukjes!

Gr. Esther

idacreatief zei

Prachtig meid, zowel je creaties als je dochter, ze mogen er zijn!

Francien zei

Ja....wie mooi wil zijn enz....toch??...maar het resultaat mag er zijn hoor...prachtig haar is het zo geworden...staat haar prachtig!!en de Kerststukjes zijn heel leuk geworden...wat een leuk werkje blijft het toch om te doen altijd weer hè? mooi gedaan hoor!!
groetjes Francien.

Ingrid. zei

Prachtig zo haar haar !
Mooi kerststuk gemaakt !
Fijn weekeinde / vakantie / feestdagen...
Groetjes van Ingrid.

Tineke zei

Heel mooie krullen. Ik heb ook nog ergens een carmenset. Hmm, zal ik voor de kerst? Nee, laat ik dat nou niet doen. Bij je dochter pakte het mooi uit. Ik hoop dat ze een heel fijn kerstfeest gehad heeft. Mooie krans maakte je. Lief om de extra krans aan de zieke te geven. Fijn weekend.

Corina zei

@Chantal, ze heeft een heerlijk kerstfeest gehad, we hadden eerst een lampionoptocht door de wijk naar school en aansluitend het kerstfeest!
Dit jaar was het natuurlijk fantastisch met de sneeuw echt een sprookje, kerstliedjes zingend naar school, wat wil je nog meer!
Groetjes Corina

Corina zei

@Gera, de krullen zijn zeker voor herhaling vatbaar, ze vind het veels te leuk! Op de foto gaan vind ze overigens ook niet erg ;-)
Groetjes Corina

Esther zei

Je Dochter ziet er mooi uit en je kerststukje is ook mooi geworden,leuk dat de overblijf ouders dit organiseren.En ik lees dat je dochter het leuk heeft gehad.
groetjes Esther.