vrijdag 11 december 2009

Ester Kerstster!



Eindelijk heb ik haar dan ook voor mezelf gemaakt Ester Kerstster van Atelier Schatten van de natuur, gelijk maar twee, alleen is ook maar zo alleen ;-)!
Ze staan nu gezellig op de hoek van de kersttafel vlak bij de kerstboom en worden zo heel mooi sprookjesachtig verlicht.
Ik heb Ester nu in totaal zes keer gemaakt maar het blijft leuk, Ester haar rok is ook zo’n mooie kleur groen!
Hoe meer je er maakt hoe makkelijker het word natuurlijk!

























Het was in eerste instantie de bedoeling om de twee Esters in de halve maan te zetten en op de boog een heleboel kerststerbloemen te maken maar toen ik de Esters erin zette waren ze in verhouding met de maan te klein en vielen ze in het niet en dat was jammer…
Zoals jullie weten staat daar nu de Hulst familie in en die hebben het geloof ik goed naar hun zin ;-)!
Zo zie je maar je kan je mooi verkijken op iets wat je wil uitvoeren, des te leuker om daar dan weer een oplossing voor te vinden ;-)
De Esters hebben nu ook een mooi plaatsje gekregen en ik heb maar 1 extra kerststerbloem, hoeven maken….dat scheelt toch weer!





Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

8 opmerkingen:

Gera zei

Het is bijna een identieke tweeling :-))
ze zijn prachtig!! sfeervolle foto's!! Ik ben ook verliefd op het ontwerp.

groetjes, Gera

Gerda Hartman zei

Wat een mooie plaatjes weer en dat je er al zes gemaakt hebt!

Esther zei

Leuk dat je er zes gemaakt hebt.
Allemaal erg mooi. fijne weekend groetjes Esther.

Corina zei

@ Gera, heb je ze al gemaakt ?
Groetjes Corina

Corina zei

@Gerda, het is zo'n leuk patroon daar maak je er zo meer van!! ;-)
Groetjes Corina

Chantal zei

Ze zijn zo mooi geworden en staan erg goed op de stronk. Het begint bij mij al te kriebelen om eraan te beginnen. Het uiltje erbij is ook mooi!!

Groetjes, Chantal

Corina zei

@ Chantal, heel veel succes met het maken!
Groetjes Corina

Gera zei

Hoi Corina,
Nee, helaas nog niet aan toegekomen door de griep. Ze liggen wel te wachten. Ik wil ze ook in het meervoud maken:-).

groetjes, Gera