donderdag 3 december 2009

Hulst kleintjes!



Dit vrolijke drietal is een pakketje van Atelier Pop en Plank, de Hulstkleintjes. Ze zijn 8 cm lang.
Er is nog een hulstpakketje van pop en plank, de Kerst hulstkinderen, daar ben ik nog mee bezig.
De jasjes en hulstblaadjes zijn van zelfgevilt vilt gemaakt, dat vind ik zo leuk om te doen en heb gelijk alle lapjes maar gevilt van de verschillende pakketjes die ik wil gaan maken, als je toch aan het kliederen bent met water en zeep ;-)!
Er zit hele mooie driekleur lontwol om mee te vilten in en zoals gewoonlijk hele mooi stofjes.
Het is altijd een feestje de doosjes van Pop en Plank, het begint al bij het open maken ;-)!
De kleine hulstbesjes zijn ook zelf gevilt, erg klein maar leuk om te doen!



Op het jasje van het jongetje en meisje heb ik rode kraaltjes toegevoegd en ook op de waslaarsjes.
Het meisje met de lange rok heb ik een soort diadeem van hulstbesjes gegeven in het haar, er moesten eigenlijk drie besjes in maar ik vond dit leuker!
Er lag nog een leuk klein mandje in de voorraad daar zitten nu hulstbesjes in en de Budha noot had ik vorige week bij Atelier Sari gekocht en kwam nu mooi van pas.
Ze mogen zo nog even blijven staan, als de Kerst hulstkinderen af zijn zet ik ze met z’n allen ergens anders in…!



Fijne dag!
Groetjes,
Corina

21 opmerkingen:

Rianne zei

Hallo Corina. Mooi zijn je hulst 3tal. Leuke stofjes worden er gebruikt. Wat zal het met kerst mooi bij je zijn met al die mooie kerstkinderen. Groetjes Rianne.

Gerda Hartman zei

Ohhhhhhh Corina, wat een schatjes. Ik vond ze al leuk op de website, maar jij hebt er helemaal een plaatje van gemaakt. Heel erg mooi geworden.

Chantal zei

Kwam dat even goed uit met je budha!! Ik vind ze erg schattig. Leuk die extra details.

Ik heb ook net weer een paar lapjes gevilt. Wat is het toch leuk om te doen. Het verwerken uiteindelijk werkt ook zo anders... het lijkt heel ander materiaal.

Mooi hoor!!

Barnyard Country Gifts zei

Wat een schatjes. Leuk stofje heb je hiervoor gebruikt.
Lieve groet, Annemieke

Esther zei

Wat zijn ze schattig en met eigen gevilte lapjes
erg mooi, het is altijd een feestje om op jou blog te kijken. groetjes esther.

Corina zei

Ja Chantal, dat vind ik ook, het werkt zelfs makkelijker vind ik!
Groetjes Croina

Diane zei

Hoi Corina

Wat een leuk 3tal. Ik vind de pakketjes van pop en plank er altijd leuk uit zien, heb er alleen nog nooit één gemaakt.

Groetjes Diane

Miriam zei

Wat mooi gemaakt, Corina!
Ze zijn echt geweldig!
Groetjes, Miriam

Karin zei

Wat schattig!!!! Tot in de details prachtig gemaakt!
Groetjes,
Karin

Gera zei

HOi Corina,
Ze zijn PRACHTIG!!

groetjes, Gera

Anoniem zei

Ik heb ze hier nog eens aandachtig bekeken, maar wat zijn ze mooi!, en net wat je al schreef, ik vind het ook een feest om zo,n doos van P&P open te maken :) gr. Nel

Jannie zei

Hallo Corina,
Jij begint al aardig in kerststemming te komen. Ze zijn prachtig!

Groetjes Jannie

Arna zei

Wat een leuk stel is het geworden Corina, die zullen mooi staan met kerst. Groetjes Arna

Tineke zei

Corina, ik heb de centimeter er eens bijgepakt. 8 cm is heel klein. Nu vind ik het nog knapper dat je dat kleine spul kunt maken. En zo mooi... het is steeds weer genieten. Fijn weekend.

Heleen zei

Ze zijn prachtig! Mooie stofjes zitten er in het pakket, en wat heb je de lapjes mooi gevilt!
Heleen

Natasja zei

Wat leuk dat je er weer een eigen draai aan hebt gegeven!!!
Ik ga je log even lekker doorsnuffelen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik even lekker heb kunnen surfen!!
groetjes,
Natasja

Natascha zei

Wat hebben ze weer een mooie gezichtjes van je gekregen... enne ik vind juist dat je aan dit soort popjes je eigen draai moet kunnen geven zo worden ze wat persoonlijker.
Groetjes Natascha

Corrie www.wittebroodjes.web-log.nl zei

Corina wat maak je een prachtige dingen, dit zijn toch weer plaatjes!
Ik genoot ook van je vorige logjes, je speldenkussens, het schattige koolmeesje op de laptop, de parkiet in je boompje ... er is erg veel leuks te zien!

Anoniem zei

Oh Corina, wat zijn ze weer mooi. Had al een tijdje niet op je blog gekeken omdat we thuis druk zijn met de verjaardagen van de kinderen.
Maar dit is echt even weer smullen.!!
Liefs Carla.

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke reakties, ik heb de twee grotere hustkinderen ook af, eerst morgen een foto maken en ze op de blog zetten!
Groetjes Corina

jeanet zei

Hoi Corina,
Wat is het een mooi stelletje geworden hé. Ja ik vind de stofjes ook erg mooi. Ik vind het echt zo kersterig. Wat beleef jij toch bijzondere dingen! Met zo'n prachige vogel in je tuin. Ik kom gauw weer aanwaaien groetjes Smoek