maandag 7 december 2009

Kerst hulstkinderen!



Dit tweetal zijn de Kerst hulstkinderen en zijn de grotere versie van de hulstkleintjes.
Ze zijn ook van Atelier Pop en plank, de kleertjes moesten ook bij dit pakketje zelf gevilt worden, dit had ik al eerder gedaan dus dat scheelde ;-)!
Ik heb alleen met het vilten van dit lapje licht-groene zijdelont toegevoegd, die had ik nog liggen en paste kwa kleur er mooi bij.
Prachtige hulst stofjes zitten in het pakket, op de rok van het meisje zitten allemaal hulstbesjes genaaid die je ook zelf moest vilten.
Op de laarsjes heb ik een kraaltje toegevoegd maar verder niks veranderd.

























Ik heb een soort van halve maan van takken op een houten voet en daar ga ik ze vandaag in zetten, samen met de hulstkleintjes.
De verlichting zit er al aan vast, ik ben benieuwd hoe het word!



Fijne dag!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Chantal zei

Corina,

Wat een mooie kerst hulstkinderen. Het vrouwtje is zo mooi met de besjes op haar rok. Erg mooi gevild met verschillende kleurtjes. Een heel mooi geheel.
Ben benieuwd hoe ze samen in de krans zullen staan. Handig is dat hé dat de lampjes er al in zitten.

Fijne dag,
Groetjes, Chantal

Esther zei

Wat een mooi stelletje, ik vind de kleuren zo bij kerst passen en wat vul je de hoofdjes mooi op, ik vind dat nog wel eens lastig.
Groetjes Esther.

Gerda Hartman zei

Prachtig zeg. Ze vormen een geweldig geheel met de kindjes. Ben benieuwd hoe ze bij elkaar gaan staan.

jeanet zei

Hallo Corina,
Vast heel erg mooi!!!
Groetjes van Smoek

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Wat zijn ze mooi geworden, ik ben vandaag ook aan het pakketje begonnen voor een klant en het groene lapje is al gevilt.Vanavond kwam ik er achter dat ik de takkenboskinderen moest maken i.p.v. de kersthulstkinderen!!!!!
Ik leg de hulstkinderen nu maar even weg en ga beginnen aan de takkenboskinderen.
Groet Thea

Corina zei

Ze staan nu op de krans morgen maak ik de foto's ;-)
Groetjes Corina

Anoniem zei

Oei, moet je daarvoor zelf gaan vilten ;-~
Jij hebt het mooi gedaan Corina!

Dieneke

Anoniem zei

Dank je wel!
Groetjes Corina

Esther zei

Prachtig ontwerp, prachtig gemaakt en prachtig gedecoreerd! Heel gezellig zo samen met die kindjes er bij.

Gr. Esther

Anoniem zei

Corina, wat een enig stelletje.
Prachtig zo in je halve maan. Wat een sfeer.
Ik mail je binnenkort weer.
Liefs Carla.

Corina zei

@ Carla, gezellig!
Groetjes Corina

Dieneke zei

Moooi Corina!
Ik ga ze volgend jaar maken :-)