woensdag 23 december 2009

Kerstslingers!


Deze kerstslingers heb ik gemaakt om cadeau te geven, mijn schoonmoeder heeft de eerste in ontvangst mogen nemen.
Ik had de kerstboomboefjes van atelier Pipilotta voor Allysa gekocht, ze vond ze zo leuk en wilde ze graag zelf maken.
Door de sneeuwpret is ze er niet aan toegekomen en vroeg of ik ze dan wilde maken want het is al bijna kerst…;-)!


Eenmaal af kwam ik op het idee om er iets anders van te maken, ik heb ze op pijpkaneel gelijmd en er een slinger van gemaakt, samen met het kerstklokjes van atelier Pipilotta.
Het kerstklokje heb ik een aantal jaren geleden ook gemaakt maar nu heb ik ze in een andere kleuren gemaakt, een rood klokje met een wit kaboutertje.


Het rode kaboutertje in het kransje is van hetzelfde patroon, een hartje en een dennenappeltje en de slinger is klaar!
Nu nog uitdelen ;-)!


Ik wens jullie allemaal liefdevolle gezellige kerstdagen toe!
Heel veel sterkte voor diegene die een geliefde moeten missen deze kerst!
Groetjes,
Corina

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Corina wat zijn ze prachtig geworden de kerstslingers.een gezellig gezicht groetjes
liefs je Moeder xxx.

Anoniem zei

Ooohhh! Corina, wat een mooi gezicht al die kersthangers! en wat leuk die boefjes op die kaneelstokjes! heel mooi gemaakt!! Ik heb ff op de site van Pippilotta gekeken, maar zie die klokjes niet, zijn die al uitverkocht? of kijk ik verkeerd.
Jullie ook hele fijne kerstdagen toegewenst!
groetjes Nel

Heleen zei

Mooi Corina!
Dat valt vast in de smaak.
Wat een leuke kransjes heb je erin gebruikt. Heb je die ook zelf gemaakt?
Hele fijne feestdagen alvast!
Heleen

Esther zei

Mooi en lief dat je ze als cadeautje gemaakt hebt.Wens jullie ook gezellige kerstdagen.Groetjes Esther.

Gerda Hartman zei

Wat een prachtige cadeautjes. Daar zal iedereen blij verrast mee zijn!

jeanet zei

Hoi Corina, ik ben even niet wezen kijken en ondertussen maak je weer de ene naar de andere mooie creatie. Geweldig! En wat een leuke slingers en wat zijn dat lieve kadootjes om te krijgen! (en ook fijn om te geven) Ik wens je voorvast een hele fijne kerst toe! Hartelijke groetjes van Smoek

Gera zei

Hoi Corina,

Wat een ontzettend mooi en lief gebaar! En dankjewel voor je ontroerende kerstwens!

Wens jou ook fijne dagen.

groet, Gera

Chantal zei

Wat zijn ze mooi geworden en wat zal het een eer zijn om ze in ontvangst te nemen. Een liefdevol gebaar!
Ik wens jou en je gezin ook fijne feestdagen, vol mensen om je heen die je lief zijn en met je gedachten bij de mensen die er helaas niet meer bij mogen zijn.

Liefs, Chantal

Corina zei

@ Nel, ze staan misschien niet op de site maar het pakketje is nog steeds te koop.
Groetjes Corina

Corina zei

@Heleen, nee de kransjes heb ik in een kerstpakketje van mijn schoonzus gehad, het zijn allemaal verschillende kerstboomhangertjes, ik heb het kransje hiervoor gebruikt!
Groetjes Corina

Rianne zei

Hallo Corina,Leuk idee om diverse pakketjes met elkaar te combineren. En wat zullen ze blij zijn met hun cadeautje. Voor jou en natuurlijk ook je gezin fijne feestdagen. Geniet van de gezelligheid met elkaar en van al je mooie creaties die je voor kerst hebt gemaakt.
Lieve kerstgroetjes Rianne.

Barbara zei

Hai Corina, wat heb je weer iets leuks gemaakt met de kerstboomboefjes! Ontzettend origineel en wat zullen de ontvangers blij zijn! Ik wens jou en je gezin ook stralende kerstdagen en veel liefde en licht in 2010! Groetjes, Barbara

jacquelien zei

hallo corina,

via mijn zuz (eigenlijk schoonzus maar het voelt zoveel meer) chantal ken ik je site en eigenlijk kijk ik elke dag even. zelf ben ik ook altijd bezig met vilt. heerlijk!
wat maak jij toch een mooie dingen waar je altijd een eigen draai aan geef.
ik wens je alle goeds voor 2009

jacquelien van der hoff, valkenswaard

Anoniem zei

hihi kijk ik scheel, ik zie er veellll !!

En mooi allemaal !!

Hele fijne dagen!!

Anoniem zei

Corina, wat een ontzettend originele kersthangers heb je gemaakt zeg!!! Heel leuk om te geven, nog leuker om te ontvangen denk ik. Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een fantastisch 2010 toe.
Liefs Carla.

Miriam zei

Prachtig gemaakt Corina, erg leuk!
Jullie ook fijne en mooie kerstdagen toegewenst!
Liefs, Miriam

Margreet zei

Oef ik ben verliefd op deze slingers ;-)