donderdag 24 december 2009

Kersttafel en Santa!



Ik heb nog even wat foto’s gemaakt van de kersttafel.
Er staan de kersthulst kinderen, de Helleboris meisjes van atelier Pop en plank, de Ester Kerststerren en Kusje van atelier Schatten van de natuur en de egeltjes van atelier Septemberspring. (Zie eerdere blogjes voor meer details)



Ik had Santa nog liggen en heb hem vandaag toch nog maar even gemaakt!
Santa is een enig pakketje om te maken van atelier Schatten van de natuur, een kerstman die in een sterraam hangt met witte luikjes, zijn broek, jasje en muts zijn van velours!
Ik vind hem zelf erg grappig!







Fijne dagen!
Groetjes,
Corina

14 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een pracht plaatje zo allemaal bij elkaar. Daar kun je uren naar kijken. Fijne dagen.

Tineke zei

Corina, wat een grappige kerstman maakte je! Ik vind het steeds weer een feestje om bij je op visite te komen. Ik wens je hele fijne kerstdagen met allemaal mensen om je heen die je lief en dierbaar zijn.

-::Maris::- zei

Je hebt er een mooie groenige kersttafel van gemaakt, je bent alleen de hertjes vergeten te vermelden...ik zie ze staan ze schuilen onder je krans, vast voor de sneeuw die weer onderweg is ;)

Ik wens je fijne, gezellige kerstdagen toe met je familie!

Groetjes Maris

p.s Santa is erg leuk geworden!!

Corina zei

@ Maris, je hebt helemaal gelijk, de hertjes en het uiltje van Ellen Soares staan er ook nog bij!!!
Groetjes Corina

Rianne zei

Hallo Corina. Je hebt een hele hele mooie kersttafel gemaakt, maar dat kon ook niet anders met al die mooie dingen die je de afgelopen tijd hebt gemaakt. Hele fijne kerstdagen voor jou en je familie.
Groetjes Rianne.

Esther zei

Wat een mooi geheel. Je Santa is ook mooi en hangt leuk in de kerstboom, jullie ook fijne dagen.
Groetjes Esther.

Barbara zei

Hai Corina, wat een prachtige kersttafel! En nu maar genieten van de kerstdagen! Groetjes, Barbara

Chantal zei

Wat een mooi geheel is het geworden... heel erg mooi het geheel bij elkaar!!!

Ik wens je nog fijne kerstdagen toe!! Lekker genieten met alles en iedereen om je heen.

Kerstgroetjes, Chantal

Laura zei

Wat een gezellige kersttafel heb je Corina. Heel erg mooi!

Natasja zei

Geweldig dat kerstmannetje!! En ook leuk, die sneeuw op je weblog, haha!! Echt kersterig!
Fijne dag nog verder!

Gera zei

Hoi Corina,

Wat een sfeervol geheel!! Je bent een kei in het decoreren!!

groetjes, Gera

THEA zei

Hij is wel erg leuk geworden....zo op de valreep!!!

Ik wens je nog een paar hele mooie gezellige dagen !

Groetjes Thea

jeanet zei

Hallo Corina, weet je wat ik zo leuk vind bij jou? Elke keer kregen we een nieuwe creatie te zien met het thema kerst. En nu zien we het totaal plaatje. Het is zo mooi op elkaar afgestemd en het vult elkaar zo perfect aan. Zo stijlvol. Ik vind het heel erg mooi. (leuk hé die sneeuw) Tot gauw groetjes van Smoek

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke reakties!!
Groetjes Corina