woensdag 9 december 2009

Kling klokjes kling!



Van de Christmas cookies van Atelier Rainbow Wonders heb ik een kerstklokjeshanger gemaakt (wat een woord ;-) )

Deze schattige cookies had ik al een tijdje geleden gemaakt, ze zijn in eerdere blogjes terug te vinden.
De rieten klokjes kwam ik in een tuincentrum tegen en was er zo weg van!
Het was de bedoeling dat de klokjes in mijn grote rieten krans zouden gaan hangen maar gaande weg kwam dit idee in mij op. Ik had nog mooi geruit rood/wit lint in twee verschillende diktes en ben aan de slag gegaan.



Het staat erg gezellig en de dames hebben nu alle drie een mooie plaats gekregen.
Anders zouden ze in de kerstboom hangen maar ik denk dat ze hiermee wel tevreden zullen zijn ;-)!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

15 opmerkingen:

Chantal zei

Het is een plaatje Corina, mooi zo als klokjes verwerkt. Geeft weer een heel ander geheel als in een krans.

Je hebt al beste kerst in huis!!! Gezellig hoor.

Groetjes en een fijne dag,
Chantal

Rianne zei

Hallo Corina. Oh wat gezellig. Ik kom er nog niet aan toe om het in huis kerst te maken. Ik ben druk voor een kerstmarkt in Wezup. ik heb daar een kraam voor 3 dagen gehuurd. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. erg spannend. Je halve hulst maan is ook een plaatje. M'n compliment. Groetjes Rianne.

Gerda Hartman zei

Prachtig zo, een ereplaats voor de dames.

Corina zei

Hoi Rianne, succes met je kerstmarkt, het lijkt mij ook spannend maar wel erg leuk!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hallo Corina toen ik belde had ik ze nog niet gezien we waren net thuis.we vinden de klingelende klokjes bijzonder mooi jammer dat ze geen kerstliedje spelen veel liefs je Moeder

THEA zei

Ik denk dat deze prachtige dames zo veel meer opvallen, dan wanneer ze in de Kerstboom zouden hangen.

Ze doen een beetje Duits aan !!!

Ik vind ze erg leuk geworden!

Diane zei

Mooi hoor zo alle drie samen.
Wat maak je er altijd weer wat moois van.

Groetjes Diane

Esther zei

Oooo wat mooi en weer zo leuk gedecoreerd.
Weer een feestje om te zien. je blog-hoofd vind ik lief en mooi. groetjes Esther.

Emma zei

Hoi Corina,
Wat zijn ze schitterend in deze twee klokjes! Ik ben er helemaal weg van. Hoe kom je toch altijd op de leuke idee├źn :). Echt super mooi.
groetjes Emma (Rainbow-Wonders)

Gera zei

Wat een mooi geheel zo!
groetjes, Gera

Ingrid. zei

Mooi ! Ik zag ze ook maar kon er niks leuks mee verzinnen... Dat is jou duidelijk prima gelukt !!!
Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

jeanet zei

Hoi Corina,
Wat een mooi idee,die leuke en lekkere koekies van Rainbow wonders als klokkenluidertjes. Ik vind je halve maan ook prachtig! Je poppetjes zijn zo mooi gelukt en dan ook nog in verschilende maten en zo mooi geschikt in die halve maan. ( geen half werk Corina! ) Groetjes van Smoek

Natasja zei

Wat een leuk idee, zeg!! Alsof ze eraan horen, zo lijkt het!
groetjes,
Natasja

Corina zei

Dank jullie wel voor alle leuke reakties!!
Groetjes Corina

Corina zei

@ Emma, Dank je wel, ik hoop snel meer van die mooie ontwerpen van je te zien ;-)!
Fije=ne kerstdagen!
Groetjes Corina