woensdag 30 december 2009

Little Fay!


Dit kleine feetje is Little Fay van Atelier Sweet Moonies, het is een patroonblad.
Ik heb de kleuren wel veranderd, ik wilde haar graag in mijn favoriete winterkleur maken: lichtblauw.
Vorig jaar heb ik haar gemaakt en vandaag weer tevoorschijn gehaald, langzaam aan komt de winter hier in huis!

Het is een erg leuk patroon om te maken, de vleugeltjes zijn met zilverdraad geborduurd en haar jasje heeft ook borduursels. Vorig jaar had ik nog niet van dat handige oplosvlies en heb het uit de losse hand gedaan.
Ik vind haar beentjes en de knotjes in haar haar zo grappig! Leuk is dat om haar weer tevoorschijn te halen en weer op te hangen!



Het mondje moest je officieel naar binnen trekken net als hoe je oogjes maakt, na een aantal keren geprobeerd te hebben (wat overigens niet zo goed lukte) had ik besloten het mondje gewoon maar te tekenen… misschien dit jaar nog eens proberen als ik tijd over heb… ;-)!


Fijne jaarwisseling!
Groetjes,
Corina

19 opmerkingen:

Rianne zei

Hallo Corina. Bij jou word het ook al lekker winter op je blog. Met sneeuwvlokjes en ijsbloemen aan de kant. Je winterfee is helemaal in mijn kleuren Super. Groetjes.

THEA zei

Wat een mooi jasje heeft ze aan, Corina !!

Ik wens je een hele mooi jaarwisseling!!

Groetjes Thea

Esther zei

Hoi Corina, ik vind je kleuren erg mooi en het mondje is zo ook leuker, Groetjes en een goede jaarwisseling.
Esther.

jeanet zei

Hoi Corina,Helder en fris kijk ze ons aan. Ja erg mooi dat blauw! Fijne jaar wisseling en al het goeds toegewenst voor het nieuwe jaar. Groetjes van Smoek

Riet zei

Ohh wat mooi Corina,zo lief,mooie kleur zeg.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2010.
liefs Riet.

Corina zei

@ Rianne, ja het word lekker winters op mijn blog, ik wist niet eens dat er zoveel achtergronden zijn te downloaden, erg leuk allemaal!
Groetjes Corina

Corina zei

@ Thea, dank je w l, jij ook een hele goede jaarwisseling en een goed gezond nieuw jaar!
Groetjes Corina

Corina zei

@ Esther en Jeanet, dank jullie wel!
Groetjes Corina

Corina zei

@ Riet, dank je wel, jij ook een gezellige jaarwisseling en een goed gezond nieuw jaar!
Groetjes Corina

Barnyard Country Gifts zei

Wat een schatje. Ik ben helemaal gek op die frisse kleurcombinatie.
Ik wens jou en je gezin een hle fijne jaarwisseling.
Lieve groet, Annemieke

Chantal zei

Hoi Corina,

Jij bent ook lekker aan het freubelen geslagen met je blog. Je hebt een erg mooie achtergrond.

Wat is de little fay toch een mooi patroon.

En zijn de jongens al lekker aan het knallen met al het vuurwerk? Was het maar alvast morgen dan hoeven we ons daarover geen zorgen meer te maken.

Groetjes, Chantal

Corina zei

@ Chantal ja ik heb lekker gewisseld van achtergrond dit is al de tweede ik had eerst kleine wit/blauwe ruitjes maar vond deze wat rustiger...
Ze zijn hier lekker aan het knallen en alles gaat goed ;-)
Groetjes Corina

-::Maris::- zei

Het is een echt schatje geworden en ze kleurt mooi bij je achtergrond!

Fijne jaarswisseling en tot in 2010!

Groetjes Maris

Natasja zei

Dat is idd een hele mooie kleur!
Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig en creatief 2010!!
groetjes,
Natasja

Crea Annemieke zei

Dag Corina,

Als trouwe lezer van mijn blog wil ik je een goede jaarwisseling toewensen....
Gezellige blog heb je , ook nu met die dwarrelende sneeuw....
Groetjes van Annemieke

Claudia zei

Hoi Corina,

Het is werkelijk een plaatje deze blauwe Fay. Had niet zoveel met het patroon maar zo in het blauw vind ik haar toch wel erg leuk!
gr en natuurlijk een goede jaarwisseling
Claudia

Gerda Hartman zei

Wat een mooie kleurtjes. Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2010.

Barbara zei

Hai Corina, wat ziet je weblog er mooi uit! Heel sfeervol! Fijne jaarwisseling! Groetjes, Barbara

Marijke van Ooijen zei

Beste Corina,

Ten eerste een gezond en goed 2010...!

En dan even wat zeggen over Little Fay..
ze is zo schattig, en dan in winters blauw.
En het jasje wat ze draagt is zo schattig.

Dikke knuffel,
Marijke