maandag 28 december 2009

Oud en Nieuw!


Dit schattige patroon is een ontwerp van Atelier Septemberspring, het is als cadeautje te downloaden op de site van dit atelier. Ik ben dol op cadeaus en zeker van deze!

Ik ben echt een fan van de patronen van Septemberspring en heb er al vele gemaakt, elke keer is het weer een feestje om ze te mogen maken. Alles is goed duidelijk beschreven en zo orgineel!
Wat is dit ook een leuk patroon om te maken, de oliebollen en de kleine kaboutertjes, de Champagnekurk en natuurlijk niet te vergeten, het vuurwerk….;-)!





Dat vinden ze bij ons in huis natuurlijk het mooist, de zoons (18 en 13) zijn werkelijk helemaal in de ban van het vuurwerk..hoe ouder hoe gekker geld hier…manlief doet ook graag mee en rijd ze maar al te graag om hun bestelling te doen en morgen (al) op te gaan halen.
Ik ben blij als het 1 Januari is en ze allemaal hun vingers nog hebben en hun gezichtjes nog intact zijn…!
Maar ik dwaal af geloof ik…




Wat ik ook zo leuk vind zijn de sterretjes, hoe komt ze erop….zo’n goed idee met die ijzerdraadjes!
Ik vond het zo’n leuke uitvinding dat ik ze maar gelijk ook op de cijfers heb gezet en op het bordje!
Al met al een echt lief cadeautje en een aanrader om te gaan maken!

Een heel goed en veilig uiteinde!
Ik wens jullie een goed gezond, liefdevoel, creatief 2010 toe!


Groetjes,
Corina

22 opmerkingen:

jeanet zei

OOOOOch super!!! Wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt. Wat voor haartjes gebruik je Corina? En ik ben het met je eens dat het een super gul kadootje is om zo'n mooi patroon te maken en weg te geven! Het is erg mooi geworden en ook ik wens jou en je fam een heel gezond en veilig en gelukkig nieuwjaar toe. 2010 alweer! Groetjes Smoek

Corina zei

Hoi Jeanet, Dank je wel,ik heb van die krulwolhaartjes gebruikt, wensleywol of zoiets dergelijks!
Groetjes Corina

Esther zei

Hoi Corina, wat mooi en fijn dat je vermeld dat je dit
patroontje kunt downloaden, wens jullie een gelukkig gezond en een creatief 2010, groetjes Esther.

Gera zei

Hoi Corina,
Je hebt het weer prachtig gemaakt!! Wat leuk ook die sterretjes op de letters en op het wensenbordje!! En dankjewel voor de enorme complimenten!! Word er verlegen van (maar ben er heel blij mee!!!)

groetjes, en ik duim mee voor een veilige jaarwisseling!!!
Gera

Chantal zei

Corina, hij is echt PRACHTIG!!! Wat mooi helder van kleur!! De kabouters hebben het goed naar hun zin ik hoop maar dat ze van de oliebollen af kunnen blijven.

Ik wens jou en je gezin een mooie en veilige oud en nieuw en hoop dat het een bruizend jaar voor je mag worden.

Groetjes, Chantal

Riet zei

Ohh wowww Corina,wat heb je dit schitterend gemaakt zeg.
Prachtig set zo bij elkaar.

Liefs Riet.

Esther zei

Och Corina, wat heb je dit prachtig gemaakt! Mooi kado he van Gera! Ik ben ook helemaal weg van de ontwerpen van haar. Je oliebollen zijn net echt, super gemaakt. En die blije kabouters met die prachtige kleuren, complimenten. Ik hou mijn hart hier ook vast met die vuurwerkwaanzin. De uren worden afgeteld tot morgen en dan worden de "verworvenheden" weer aan iedereen geshowd die het maar wil zien. En als ouder sta ik dan steeds in de gaten te houden of er stiekum geen rotjes ofzo missen die dan ergens achter een school worden afgestoken voor de 31e. En dan inderdaad maar schietgebedjes doen dat ze thuiskomen met alles er nog op en aan.

In ieder geval voor jullie ook veel veiligheid en gezelligheid voor oud en nieuw en een wensvervullend 2010!!!

Liefs Esther

Anoniem zei

Hoi Corina, een plaatje is het geworden hoor!!! Ja wat een enig kado van Gera hè. Ben er ook zo blij mee. Ook ik ben er mee bezig nu.
Leuk idee van je extra sterretjes!!!
Hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2010 toegewenst.
Groetjes Carla.

Diane zei

Hoi corina.

Mooi geworden. Ik heb hem ook net klaar, vond het er erg leuk patroon. Morgen zet ik het resultaat op mijn web-log.
Ik wens je een fijne jaarwisseling.

Groetjes Diane

Gerda Hartman zei

Super leuk geworden. Mooie kleuren heb je gebruikt. Na oud en nieuw even vingertjes tellen, zeg ik altijd!

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corina,

Wat is het toch een feest om al je mooie creaties te mogen zien...en bewonderen.
Ik ben zo blij dat ik jouw blog heb gevonden,
met al je mooie lieve wezentjes.

Liefs,
Marijkexxx

Barbara zei

Hai Corina, wat moet ik hier nu nog aan toevoegen? Je hebt weer iets heel moois gemaakt en ook zo mooi op de foto gezet! Ik wens jou ook een gelukkig en creatief 2010! Groetjes, Barbara

Rianne zei

Hallo Corina.Je hebt het weer mooi voor elkaar. Ik kom bij jou maar oud en nieuw vieren met die heerlijke oliebollen. En bij jou sneeuwt het nog steeds, wat een heerlijk gevoel. Groetjes Rianne.

Anoniem zei

Wat leuk en wat een details.

Voor jou en je prachtige "SCHATTEN" ook een heel mooi én gezond 2010.

Zag dat ik anoniem had gekeken naar je mooie slinger !!;-))

MM

Anoniem zei

O ja, wilde nog zeggen dat ik de kleuren R/W/B zó leuk vond bij deze !!;-))

mm

Anoniem zei

hallo corina wat prachtig allemaal hoe krijg je het voor elkaar? de schatjes staan er schitterend op graag wil ik foto's hebben kan dat?
veel liefs je moeder+++

Oma Nijn's Country Huis zei

lieve Corina,

leuk zijn ze weer,en dat vuurwerk ,,zo knap gedaan,enig.
lief dat je even bij mij langs kwam,bedankt daarvoor.
oma nijn

-::Maris::- zei

Het is een prachtig feestelijk oliebollentafereel geworden, super mooi gemaakt!

Leuk de foto's van je kinderen, ze hebben allemaal wel wat van elkaar weg! Mis alleen nog een foto van jou :P

Groetjes Mari

Diane zei

Hoi Corina.

Even een antwoord op jou reactie op mijn winterwachter. Het klopt dat je hem hebt gezien in Rotterdam en hij is ook al in Utrecht geweest, hij reist zo heel Nederland door, maar nu staat hij parmantig bij mij op de kast.

Groetjes Diane

Esther zei

Hoi Corina wat is je blog mooi geworden, ik ga ook eens even kijken dat moet. groetjes Esther.

Corina zei

Dank jullie wel allemaal voor alle leuke lieve reakties!
Groetjes Corina

'T atelier zei

Wat een mooie schaal! Ik dacht dat het echte oliebollen waren haha zo mooi! Die zijn toch niet van dat patroontje van septemberspring? Ik heb die cijfers wel namelijk :D
Heel mooi en creatief 2010 toegewenst!