dinsdag 22 december 2009

Wintertrio!


Dit schattige drietal is van atelier Loesebeth, het is buiten zo mooi met de sneeuw dat ik zelf ook zin kreeg in een winterse creatie. Een makkelijk, erg leuk om te maken tussendoor pakketje, de popjes hebben een houten hoofdje.
Ik heb getwijfeld of ik de gezichtjes zou intekenen maar heb het toch gedaan.


Het schaaltje waar ze nu op staan had ik vorige week in het tuincentrum gespot en stond te twijfelen of ik het zou meenemen, mijn mandje was al redelijk gevuld en heb hem laten staan…!
Gisteren liep ik weer in het tuincentrum en waren ze met 40% korting, geen seconde nagedacht en meegenomen natuurlijk ;-)!




Fijne dag!
Groetjes,
Corina

11 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Corina weer prachtig, leuk dat je ze oogjes gegeven hebt.
toch maar goed dat je mandje de vorige keer vol zat, nu heb je een leuk schaaltje met 40% korting.
Fijne dag groetjes Esther.

Barnyard Country Gifts zei

Heerlijk fris wintertrio. Leuk dat je ze nu daadwerkelijk in de sneeuw kan fotograferen. Geeft toch net iets extra's. Verder wil ik jou en je gezin hele warme en sfeervolle feestdagen toewensen.
Lieve groet, Annemieke

-::Maris::- zei

Hé die ben ik nu het maken, leuk ze al bij jou te zien!
Wat een leuk winters drietal he, ze zijn erg mooi geworden. Ik twijfel nog over de gezichtjes....

Fijne dag!

Corina zei

Wat een schattig stelletje!

Esther zei

Wat een prachtige creaties weer; zowel de engelenkrans als deze schatjes. Wat een bofkont ben je met je prachtige schaaltje! We wensen jullie allen hele fijne feestdagen. Maak je nog een sfeerfoto van je huiskamer? Ben zo benieuwd....Veel liefs van Rob, Esther en de kids.

Gerda Hartman zei

Super schattig weer. Hier staan ze ook op het lijstje. En dat schaaltje was gewoon voor jouw bestemd.

Anoniem zei

Wat een prachtig compleet plaatje, je popjes in de sneeuw! ze zijn allerliefst :)
gr. Nel

Anoniem zei

Hallo Corina wat een schattig drietal in de sneeuw en de gezichtjes heel mooi het is prachtig
veel liefs je moeder.

Chantal zei

Ze zijn leuk geworden!!
Kijk en dat zijn nog eens leuke koopjes als je er eerst voorbij loopt en dan met een flinke korting kunt kopen.

Fijne dag!!
Chantal

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Wat een beeldig wintertafereel...
En de ingetekende gezichtjes zijn schattig.

Ik wens je een hele warme,liefdevolle Kerst
en een gezond, spetterend 2010!

Liefs,
Marijkexxx

Núria zei

Hi Darling,
I find your blog during my visit to the blog of Marijke, and I think you make a really good work. These trio was so lovely !!! I like it so much.
Have a Merry Christmas and a Happy New Year

xox
Núria