maandag 25 januari 2010

Kro kusje!



Deze schattige krokuspeuter is Kro kusje van atelier Schatten van de natuur.
Een leuk pakketje om te maken, ze heeft een rok van sprookjes zijde en het vilt voor het jasje en de bloem is van sprookjes vilt!











































Ze heeft gewikkelde voetjes van paars bergschapenwol…daar ben ik echt geen ster in, ik heb het meerdere malen geprobeerd en ze zitten nu redelijk…! De aanhouder wint, eens zal ik het leren!! ;-)

Kro kusje staat nu in een hyacintenstuk wat ik van mijn broer en schoonzus heb gekregen, mijn schoonzus zei toen ze het aan me gaf: er ontbreekt nog een viltcreatie maar dat komt vast wel goed… ;-)!



Erg mooi met die lantarentjes, hyacinten en klimop.
Ik vind het zo leuk om bloemen te krijgen en ben (terwijl ik niet jarig was maar manlief) schandalig verwend met bloemen, ik kan daar zo van genieten!
Het is hier zowaar een bloemenzee en dan te bedenken dat ik zelf ook al tulpen en amaryllissen had gehaald! Ik klaag niet hoor ik geniet!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

25 opmerkingen:

Chantal zei

Heerlijk al die bloemen!!! Lekker genieten!!

Je Kro-kusje is erg leuk geworden en het valt niet te zien dat je moeite hebt gehad met de schoentjes.... soms duurt het echt wel een paar keer voordat het lukt hé. Maar ze zijn mooi!
Het zijde voor het rokje is dat een matte variant? Je kijkt er zo anders tegenaan.
En je schoonzus heeft het snel voor elkaar gekregen :-). Alles weer aan kant na de verjaardag?

Fijne dag,
Chantal

Corina zei

Hoi Chantal, ik had haar al gemaakt, ze hoefde er alleen nog maar opgezet te worden ;-)!
Ja, alles is hier weer spik en span!
Groetjes Corina

Gerda Hartman zei

Oh, wat is deze ook lief geworden. Prachtig plaatje zo, daar kun je met recht de hele dag van genieten.

Esther zei

Wat is ze mooi, ze staat mooi bij de lantarentjes en lief dat je een hyacintenstuk hebt gekregen. Ik heb haar al op de site van atelier Schatten van de natuur gezien en ben van plan haar te bestellen maar ik heb nu wel effen genoeg te doen, wie weet ooit,Groetjes Esther.

-::Maris::- zei

Oh, deze is ook erg leuk!!

Groetjes Maris

Mascha zei

Wat een plaatje!
Groetjes Mascha

rianne zei

Het wordt al echt voorjaar bij je. Ook al sneeuwd het nog af en toe. Ze is erg mooi geworden. Groetjes Rianne.

Mam'rita zei

Mooi joh! Daar geniet je zelf zeker ook wel van?

Aritha.

angelina zei

ze is mooi geworden!!! van mij mag het voorjaar ook wel komen!!!

liefs angelina

Corina zei

mooi tafereel heb je er zo van gemaakt! Geniet maar lekker van je bloemen!

Monjet zei

O,o wat leuk weer. Ik moet ook maar wat voorjaar in huis halen, echter zonder kro kusje. Ik heb nog te weinig ervaring om me daar aan te wagen.
Groetjes Edith

Ida zei

Prachtig, prachitg, prachtig!!!! Ik kan niet anders zeggen en wat ga je snel!

Ben jaloers op je mooie hoofdjes! Wat een lieve snoetjes zeg!

brigitte zei

Zo leuk al die voorjaars popjes.
Ik zit nog helemaal in de winter.
Maar als dat af is ga ik eens kijken wat ik allemaal ga maken. Ik zie zoveel leuke dingen.
Dit krokusje is erg lief. Moet toch maar eens op cursus om gezichtjes te leren maken.
Groetjes brigitte

Riet zei

Ohhh wowww Corina,wat is ze weer schitterend gemaakt,mooie kleuren zeg.
Ben echt heel jaloers op je.

Liefs Riet.

~*~ saskia ~*~ zei

o, o, wat een schatje zo vrolijk in het paars. Wat zal het er gezellig uitzien bi jou thuis met al je prachtige creaties ,,,,

Veel groetjes van Saskia

Anoniem zei

Corina, wat mooi is ze geworden. Prachtig ook zo tussen de hyacintjes.
Groetjes Carla.

-::Maris::- zei

Wauw, je log is er mooi zo!!

Groetjes Maris

THEA zei

Het word hier steeds mooier!!!

Kro kusje is prachtig geworden....helemaal in mijn lievelingskleuren!!!

Je ziet het niet, dat je moeite had met de schoentjes.

Je boft maar met al die bloemen!Dan zul je ze ook wel verdiend hebben, lijkt me!

Geniet er maar lekker van, meid!!!

Groetjes Thea

Atelier Keet Angelique zei

wat een schatje... om op te vreten.. eh.... om te kussen natuurlijk!!

Miriam zei

Prachtig gemaakt, Corina.
Het zijn weer geweldige ontwerpen van Schatten van de natuur!
Echt lente....nu buiten nog, brrrr, wat is het koud vandaag!
Groetjes, Miriam

het lieveheersbeestje zei

Wat maak je leuke popjes! Maar...hier ligt nog een pak sneeuw en het is vreselijk koud...ik heb nog geen krokusjes in de tuin. (soms wel eind januari, maar ik zie alleen nog maar wat groene sprietjes).
Leuk blog! Ik ga je volgen hoor!
groetjes mama lieveheersbeestje.

Corrie zei

Corina, wat heb ik genoten van alle creaties die je de laatste tijd maakte en dit moet ook enorm veel tijd vragen met al die prachtige details. Het schaatsende jongetje met ouders, de wortelbabies zo snoezig en het blauwe druifje, het is allemaal teveel om bij te houden, maar wat een plezier om naar te kijken.
Ik vind je achtergrond trouwens ook prachtig, heel stijlvol en wat enig om je "schatten" op de foto te zien.

Corina zei

Dank julie wel voor alle lieve reakties!!
Groetjes Corina

Barbara zei

Beter laat dan nooit: wat een snoezig popje? Mooi dat paars, mijn lievelingskleur! Groetjes, Barbara

Barnyard Country Gifts zei

Wat een schattige kleurtjes. Ook je vorige posten, allemaal van die vrolijke voorjaarscreaties. Als ik de winterse kou zat ben kom ik gewoon weer even bij jou kijken.
Lieve groet, Annemieke