donderdag 28 januari 2010

Mien Rododendron!



Dit lief bloemenmeisje is Mien, ze is een nieuw ontwerp van Atelier Schatten van de natuur. Ze heeft een schitterende cape van paars velours aan en en rok van zijde, de Rododendron bloem is ook van zijde gemaakt! Aan de voorkant van haar cape zit een heel mooi lint.......!


En met dat lint ging ik de mist in…wat een toestand!!
Er staat duidelijk in het patroon RIJG het lint aan de cape, ik heb het eraan gezet met stiksteekjes en wat gebeurd er met rekbaar velours… het word kleiner dan de bedoeling is…!
Dat had ik eerst helemaal niet in de gaten, ik was zo blij dat het allemaal gelukt was totdat ik Mien haar cape omdeed, die was te kort aan de voorkant maar aan de achterkant niet natuurlijk….! De cape was al gezoomd en het lint op maat afgeknipt…..!


Mien is voor Esther en daar baal ik dan weer zo van, maak je iets voor iemand verknal je het!!
Esther heeft nieuw materiaal opgestuurd en zodoende is Mien nu iets aan de late kant klaar!!!

Maar ik vind haar zo lief, die cape en die schattige bloem in haar hand.
Ze is erg leuk om te maken, vooral de bloem van zijde, wat een uitvinding!
De kleuren vind ik zo mooi en door het lint lijkt de kleur elke keer weer anders, erg moeilijk te vangen met een fotocamera maar jullie moeten me maar geloven!
Allysa vond haar net roodkapje maar dan paarskapje!!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

18 opmerkingen:

Esther zei

goh Corina, wat is ze mooi en zoiets kan iedereen overkomen gelukkig heb je het nu opgelost en inderdaad net roodkapje maar dan in het paars. ze is geweldig, ga even kijken of Esther hem al op haar site heeft staan. groetjes Esther.

Corina zei

Wel heel mooi geworden, Corina!

Chantal zei

Het 'langere' wachten is wel beloond. Wat een plaatje is het geworden zeg. Ja, dan baal je hé als het dan niet goed gaat. Zeker omdat je haar voor Esther aan het maken was. Ik kan het me helemaal voorstellen.

Het eindresultaat mag er zijn hoor!! En de stappen ertussen... daar heeft iedereen wel eens last van :-).

Groetjes, Chantal

Claudia zei

Pachtig popje en wat een verhaal. Gelukkig is alles goedgekomen.Heel leuk ook in het hart met dezelfde tinten.
gr Claudia

brigitte zei

Ze is echt heel heel mooi geworden.
Prachtige kleur een beauty.
En het hertje past er erg mooi bij.
Fijn dat het toch allemaal goed gekomen is.
Groetjes brigitte

rianne zei

Ook deze Mien is weer om te watertanden. Erg mooi gemaakt hoor. Bij mij gaat er ook wel eens wat fout. Je moet niet alles vertellen de bloglezer weet het immers niet. Maar ik begrijp het wel. Groetjes Rianne.

Gerda Hartman zei

Lief, lief, een plaatje. Hier ligt het pakketje ook klaar. Maar ben nu eerst weer met andere dingen bezig. Denk dat we allemaal wel van die dagen hebben, dat het wat minder wil lukken. Je hebt het ruimschoots goed gemaakt!

-::Maris::- zei

Ze doet mij denken aan roodkapje, paarskapje in dit geval ;), ze is prachtig!

groetjes Maris

Antonia zei

Hallo Corina,
dankjewel voor je felicitatie voor Valerie. Wat ben je ijverig geweest. Ik val vooral voor de Blauwe Druifjes! Erg leuk met de plantjes erbij.
Groetjes Anja

~*~ saskia ~*~ zei

Hi Corina,

Prachtig Paars! Laat het voorjaar maar komen....

Groeten van Saskia

-::Maris::- zei

Zie net pas dat Allysa hetzelfde dacht!

Groetjes Maris

THEA zei

Hoewel paars mijn lievelingskleur is, zag ik toch liever je vorige creatie!!Smaken verschillen nu eenmaal!
Ze zit wel in een prachtig hortensiahart!!!

Jammer dat het mis ging, maar uiteindelijk is het toch opgelost!!Mooie bloem, die Rodondendron!! Van zijde zei je?? En idd je zou haar zo in een roodkapje kunnen veranderen, paars door rood vervangen. Niemand die het ziet.

Een heel fijn regenweekend wens ik je!!

Anoniem zei

GOEDEMORGEN, zag je !!;-))

PRACHTIG !!
Het maken alleen al is een kunst maar het ontwerpen ook, en jij maakt er ook nog eens van die kunstige foto's van, enig !!

Druif en kus zijn ook al zo mooi.
Je gaat zoo snel, pssst zou het verslavend zijn !!?;-)

MM

THEA zei

Joehoe.....ben ik nog een keer. Die klimopsen staan vaak ook ergens in een groenstrook of in een bos.

Wel opletten voor hondepoep!!

mama'ritha zei

Mooi, erg mooi. De kleuren zijn zo warm. Je krijgt hier leuke reacties op, geniet er van joh. Dat geeft weer zin in een volgende creatie toch?

Anoniem zei

Prachtig Corina, mooi van kleur ook!!!
Groetjes Carla.

Tineke zei

Corina, wat ben je toch een kunstenares! Ik heb je foto's vergroot en zat ondanks dat nog met mijn neus bijna tegen het beeldscherm. Vooral de bloemen, prachtig gemaakt. En nog wel twee keer. Roodkapje/paarskapje? Ik vind het niet slecht gevonden hoor! Fijn weekend.

angelina zei

wat is ze ontzettend mooi geworden zeg!!! ik vind ze allemaal mooi trouwens... die forsythia, de krokus, en de wortelkindjes.... geweldig dat je dat mag maken!!! je mag trots zijn op het resultaat!!!

liefs angelina