zaterdag 23 januari 2010

Nieuwe ontwerpen van Schatten van de Natuur!



Ik heb voor Esther van atelier Schatten van de natuur de nieuwe ontwerpen al mogen maken!
Ik vond het erg leuk dat ik het mocht doen, het is zo bijzonder om een stukje mee te krijgen van het ontwerp proces.
Mijn complimenten voor de ontwerpers, de creativiteit om elke keer weer iets anders te verzinnen, het is enorm veel werk, ik had er geen idee van!!!
Maar wat zijn ze weer leuk!!


Ik ben helemaal verliefd op 'slaap wortel slaap', zo leuk om te maken en wat zijn ze schattig!! Zo vertederend, onze oudste dochter is 4de jaars verloskundige en is er ook zo weg van......ik ben bang dat ik er nog meer mag gaan maken ;-)!
Het 'huisje' van de bolletjes is van bergschapenwol gevilt en de kleertjes en mutsjes zijn ook zelf gevilt met merinowol en zijde. Schatjes zijn het met de blaadjes die uit het bolletje komen, heerlijk lente!


Latythia Forsythia, is ook al zo leuk, ja ja ik weet het maar het is gewoon zo!!
Ik vind haar hoed helemaal geweldig, zo grappig om te maken, haar kleertjes zijn ook allemaal zelfgevilt incl. de bloemen! De rok en muts zijn van dezelfde bergschapen wol als 'slaap wortel slaap' en de gele bloementjes van naaldvilt. Haar jasje is versierd met gele kraaltjes en op haar rok zitten ook gele forsythia bloementjes.
Ze heeft mooie gele waslaarsjes aan.


Ze staat ook erg leuk in combinatie met ‘slaap wortel slaap”.
Ik heb ze samen op een dienblad gezet met narcisjes en gele kaarsen, het erge is dat ik ze weer naar Esther op ga sturen en voor mezelf weer nieuwe mag maken…wat vreselijk…. ;-)!

Het leuke van de pakketten van Schatten van de natuur vind ik persoonlijk dat je steeds weer nieuwe dingen bijleert, er zitten nu weer nieuwe verwerkingsmethodes in van wol of naaldvilt die ik niet ken en ik ben dol op natvilten natuurlijk ;-)!

Kro kusje heb ik ook gemaakt en met Mien Rhododendron ben ik nog bezig, volgende keer meer!!

Fijne dag!
Groetjes Corina

22 opmerkingen:

Gera zei

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Corina,

Wat heb je dit weer super, super mooi gemaakt!!
Ik ben ook hopeloos verliefd op Slaap wortel slaap. Ik vind het zo vertederend hoe ze daar liggen te slapen, heerlijk in hun holletje onder de grond. Prachtig. En ook de forsythia is prachtig. Een erg mooi, sfeervol tafereel heb je er van gemaakt!! Dik compliment!

groet, Gera

Chantal zei

Wat heb je ze mooi gemaakt. En wat verrassend om te horen wat voor 'nieuwe' technieken er weer gebruikt worden.
Je hebt ze werkelijk prachtig gemaakt!! Kan me voorstellen dat je dochter er helemaal weg van is. Ben benieuwd naar de volgende.... maar nu eerst. Feest!!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Ik wens jullie een heel fijn weekend.

Groetjes, Chantal

Claudia zei

Ook dit zijn weer plaatjes, en zo mooi gemaakt!
Slaap wortels slaap heb je wel heel mooi staan tussen de bolletjes..Zo krijg je weer een idee ga hem maken voor mijn schoonzusje ,ze is 20 wkn zwanger van een tweeling..wel toepasselijk die 2 kleintje is dat bolletje.
gr en weer bedankt voor het meegnieten en de ideeën natuurlijk Claudia

Barbara zei

Heel erg mooi, Corina! Ook ik ben weg van Slaap wortels slaap, wie weet ga ik het pakketje ook wel bestellen ...
Groetjes, Barbara

Dieneke zei

Jij bent weer snel, prachtig hoor.
Slaap wortel slaap, ahhhh wat lief!
Latythia Forsythia is volgens mij het eerste popke van deze bloemen/struik.
Ik heb een link naar je blog op de Schatten van de Natuur Hyve gezet....

Gerda Hartman zei

Oh, wow, wat fantastisch mooi weer. Hier word ik heel hebberig van (lol). Wat een werk heb je verzet en allemaal even mooi! Echt super!

Atelier Keet Angelique zei

oh wat mooi!! ik heb gisteren de nieuwsbrief voor wederverkopers gehad maar deze foto's zijn veel mooier!! slaapkindjes zijn prachtig.. toch nog es nadenken!!

brigitte zei

Wat zijn ze weer leuk.
Waar haal je de tijd vandaan om elke keer
zulke leuke en bewerkelijke dingen te maken.
Groet Brigitte

Esther zei

Wat leuk en weeer ontzettend mooooi, ik had ze al bij haar op de site gezien, ik vind je hoofdjes ook zo goed en zo lief. was het niet moeilijk om dit geheim te houd???? Groetjes Esther,

Aritha V. zei

Nou, ik zie dat er weer heel wat moois uit je gouden vingers is voortgekomen! Prachtig!

Aritha

Monjet zei

Geweldig, wat schattig om te zien. Erg mooi gemaakt. Wel een behoorlijke klus lijkt mij.
Groetjes Edith

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

wunderschön....ich bin begeistert.
lg
sanny

Esther zei

Hoi Corina,

Het blijft een feest om naar jouw popjes en je prachtige decoraties te kijken. Ik ben heel blij met je!

Liefs Esther

Elly zei

Zóóóóó lief!!! Het is een prachtig geheel zo! En die slaap wortel slaap zijn geweldig, ik snap wel dat het echt iets is voor je dochter!
Genieten hoor, dit!
Fijne zondag!

~*~ saskia ~*~ zei

Hi Corina, GEWELDIG je lieve wortelkindjes!!! Wat zal jij een plezier hebben om ze te maken, al je mooie kunstwerkjes!

Een gezellige avond,

Groeten van Saskia

Jannie zei

Hoi Corina,
wat heb je dat weer prachtig gedaan! Mooie ontwerpen, vooral "slaap wortel slaap"!
Groetjes Jannie

-::Maris::- zei

Ohh ze zijn erg mooi en zoals je het hebt gestyled...super!!!!!

Anoniem zei

oooo enig, wat een werk en knap gedaan.

Een heerlijk lentebeeld zo.

aaa die met zijn duimpje in de mond, lieffff

MM

THEA zei

Ik kom hier gewoon midden in een feestje terecht, geloof ik!!

Een lentefeestje dan he!!

Prachtig gemaakt, en ik vraag me ook wel eens af, wanneer doe je het allemaal!

Leuk dat je het voor hun mag maken, maar niet leuk, dat je het weer af moet geven! heb je dan nog wel zin om er voor je zelf aan te beginnen?
Sommige natuurlijk wel, dat snap ik. Maar anderen????????????

Fijne creatieve maandag,

groetjes Thea

Ingrid. zei

Super mooi geworden !!!
Was hier zaterdag al maar ben vergeten een reactie te plaatsen ; dat kan natuurlijk niet ;-)
Groetjes van Ingrid.

Renny zei

Zo, wat een prachtige popjes maak je. Erg lief.
Groetjes Renny

Corina zei

Mooi Corina! vooral je 'slaap wortel slaap' vind ik erg vertederend.
Krijg er wel lentekriebels van ;)
Groetjes,
Corina